• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Sommer-spotting

• Thread starter Thread starter SK931
  • Start date Start date
S

SK931

Guest
Hei folkens, nå nærmer sommeren seg slutt for min del, snart fire uke med mye snadder av fly og flyplasser, og litt ferie...:)

Håper alle har hatt en flott ferie...

Deler noen av de nokså mange bilder det ble i sommer med dere her, bilder er fra bl.a FRA, HAM, AMS, ALC, TLS, XFW, CPH + noen til....

100.jpg

101.jpg

102.jpg

103.jpg

104.jpg

105.jpg

106.jpg

107.jpg

108.jpg

109.jpg

110.jpg

111.jpg

112.jpg

113.jpg

114.jpg

115.jpg

116.jpg

117.jpg

118.jpg

119.jpg

120.jpg

121.jpg

122.jpg

123.jpg

124.jpg

125.jpg

126.jpg

127.jpg

128.jpg

129.jpg

130.jpg

131.jpg

132.jpg

133.jpg

134.jpg

135.jpg

136.jpg

137.jpg

138.jpg

Klar for levering til Air China:
139.jpg

Klar for levering til Mexicana:
140.jpg

Klar for levering til China Southern:
141.jpg

Nytt fly som skal til China Eastern:
142.jpg

143.jpg

Denne er nok på vei til å bli noe.....
144.jpg

Nytt fly til Azerbaijan, 1 av 2:
145.jpg

146.jpg

147.jpg

Flere bilder kommer av disse to, må bare finne frem.....men det er i gang nå...A380....
148.jpg

Vel det var det for denne gang, kommer noe mer senere fra TLS

:up:

Hans

- En liten edit: av alle flyplasser jeg var på nedover i Europa møtte jeg bare hyggelige sikkehetsvakter og politi, men på Kastrup ble jeg og tre andre to ganger bedt om å forlate området da dansk politi ikke ønsket fotografering rundt flyplassen av sikkerhetsmessige årsaker, nå ble tonen litt annen med fremvising av pressekort men hva er det med danskene? så flere familier som også ble jaget vekk fra Kastrup....:naughty:

ahhh, drømme om en tur til FRA!!!
Gleder oss til rapport fra TLS!

:devot: :devot: :devot: Ikke mer aa si .... :up:

Men hva med aa komprimere litt ... med 22% komprimering faar du en filstoerrelse paa under en tredjedel uten synlig reduksjon av kvalitet .... Jeg sitter fortsatt og venter paa at siden skal laste seg ferdig, og jeg har bredbaand!! :p

Svært mye bra her ja! Har du virkelig opplevd alle disse bare iløpet av sommeren? Noen som er heldige..!

Vanvittig bra... Imponerende syn å se A340-600 forfra...:up:

Takker for hyggelige kommentarer, setter pris på det:up:

Ble ganske mye da vi på biltur fra Norge til Spania tok turen innom det som var av flyplasser på veien og kjørte en annen vei opp til Norge for å få med de andre....

CDG var ikke noe å ta denne gangen så mye politi og sikkerhet som ba en pent om å forsvinne var det best å følge det

Rapport fra Airbus A380 kommer...:)

Hans

Back