S
SK931
Guest
Hei folkens, nå nærmer sommeren seg slutt for min del, snart fire uke med mye snadder av fly og flyplasser, og litt ferie...
Håper alle har hatt en flott ferie...
Deler noen av de nokså mange bilder det ble i sommer med dere her, bilder er fra bl.a FRA, HAM, AMS, ALC, TLS, XFW, CPH + noen til....
Klar for levering til Air China:
Klar for levering til Mexicana:
Klar for levering til China Southern:
Nytt fly som skal til China Eastern:
Denne er nok på vei til å bli noe.....
Nytt fly til Azerbaijan, 1 av 2:
Flere bilder kommer av disse to, må bare finne frem.....men det er i gang nå...A380....
Vel det var det for denne gang, kommer noe mer senere fra TLS
:up:
Hans
- En liten edit: av alle flyplasser jeg var på nedover i Europa møtte jeg bare hyggelige sikkehetsvakter og politi, men på Kastrup ble jeg og tre andre to ganger bedt om å forlate området da dansk politi ikke ønsket fotografering rundt flyplassen av sikkerhetsmessige årsaker, nå ble tonen litt annen med fremvising av pressekort men hva er det med danskene? så flere familier som også ble jaget vekk fra Kastrup....:naughty:
Håper alle har hatt en flott ferie...
Deler noen av de nokså mange bilder det ble i sommer med dere her, bilder er fra bl.a FRA, HAM, AMS, ALC, TLS, XFW, CPH + noen til....
Klar for levering til Air China:
Klar for levering til Mexicana:
Klar for levering til China Southern:
Nytt fly som skal til China Eastern:
Denne er nok på vei til å bli noe.....
Nytt fly til Azerbaijan, 1 av 2:
Flere bilder kommer av disse to, må bare finne frem.....men det er i gang nå...A380....
Vel det var det for denne gang, kommer noe mer senere fra TLS
:up:
Hans
- En liten edit: av alle flyplasser jeg var på nedover i Europa møtte jeg bare hyggelige sikkehetsvakter og politi, men på Kastrup ble jeg og tre andre to ganger bedt om å forlate området da dansk politi ikke ønsket fotografering rundt flyplassen av sikkerhetsmessige årsaker, nå ble tonen litt annen med fremvising av pressekort men hva er det med danskene? så flere familier som også ble jaget vekk fra Kastrup....:naughty: