E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 17 Aug 2007 #1 Det hender jo ofte når en er på nattevakt at en har en fiiin natt, og en strååålende morgen, så her i dette tilfellet... Jeg måtte bare dele dem med dere, og håper dere liker dem Attachments soloppgang-1.jpg 69 KB · Views: 77 soloppgang-4.jpg 58.5 KB · Views: 75 soloppgang-5.jpg 54.6 KB · Views: 74 soloppgang-6.jpg 62.9 KB · Views: 67
Det hender jo ofte når en er på nattevakt at en har en fiiin natt, og en strååålende morgen, så her i dette tilfellet... Jeg måtte bare dele dem med dere, og håper dere liker dem
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 17 Aug 2007 #2 et par til.... Attachments soloppgang-7.jpg 60.3 KB · Views: 64 soloppgang-6.jpg 62.9 KB · Views: 15
N2630B ScanFlyer Blue 17 Aug 2007 #8 Mange flotte morninger jeg skulle ønske jeg hadde med kamera der ja. Likte spesielt de som var om sommeren på kvelden/natten og morningene, hvor det var en lavt lag med tåke som dekket rullebanene Flotte bilder! Misunner utsikten
Mange flotte morninger jeg skulle ønske jeg hadde med kamera der ja. Likte spesielt de som var om sommeren på kvelden/natten og morningene, hvor det var en lavt lag med tåke som dekket rullebanene Flotte bilder! Misunner utsikten
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 17 Aug 2007 #10 Meget bra Morten, litt av en utsikt du har der oppe ja. :smile2 Airbus 330.
SK917 ScanFlyer Blue 18 Aug 2007 #11 -hmmm Morten verdens beste airbeidsplass! - vel sett fra en med flyinteresser da...:colgate: Flotte bilder...mer og med fly takk når du er tilbake...GOD TUR!!
-hmmm Morten verdens beste airbeidsplass! - vel sett fra en med flyinteresser da...:colgate: Flotte bilder...mer og med fly takk når du er tilbake...GOD TUR!!