Solgte førsteklasse til Hong Kong for 200 kr.

Re: Solgte førsteklasse til Hong Kong for 200 kr.

nå har united sagt at de enten vil heve kjøpet eller trekke riktig antall poeng.

nå har united sagt at de enten vil heve kjøpet eller trekke riktig antall poeng.

Jeg har nå lest at de er bundet til avtalen at "forbrukerombudet" i USA har krevd at United leverer ellers for dem en bot på 175000 kr om de kanselerer. Selvom det er feilprising.

Jeg har nå lest at de er bundet til avtalen at "forbrukerombudet" i USA har krevd at United leverer ellers for dem en bot på 175000 kr om de kanselerer. Selvom det er feilprising.

Nuvel! Det stod vel omtalt at "forbrukerombudet" skulle se på saken, og at de KUNNE risikere en bot opp til 175 000 kr pr billett. Så da er det nok billigere å la dem fly. Her på berget har man dog en klausul som sier at kjøpet kan heves hvis prisen var så lav at man burde forstått at dette var en feil. Var jo det som skjedde med de av oss som fikk kjøpt oss USA tur med LH i F via Italia her i fjor en gang.

Men hva de har i USA skal jeg ikke si noe om. Men å tro at man skal få en F tur til HKG for 4 miles pluss avgifter blir jo som å tro på julenissen. Så finnes det klausuler i lovgivningen, vil jeg tro at de har en tynn sak.

BF:cool2

Ikke kuttet fra VG.no

Og Nordmann Tommy777 basert i Chicago var en av de som ble lurt av Continen... eh United fellen og ble fraroevet sin 150K NOK luksustur til Asia. "Jeg er utrolig skuffet og setter min lit til at DOT rydder opp, sier Tommy777..

Fikk en SMS fra businesspartner og superblogger Gary Leff (View from the wing) soendag om aa bestille asap siden han kom til aa poste snart.

Mine bestillinger var borte ved ett poff i gaar, greit for min del, jeg gidder ikke loefte en finger, finnes nok av de som gjoer det i denne traaden:

http://milepoint.com/forums/threads/ua-award-pricing-glitch-awards-to-from-china-for-4-miles.40536/

Saa faar man se om man faar fly. Jeg har ingen forhaapninger om det og blir slett ikke sur dersom det ikke skjer. Plenty av snadderdealer bak meg og den neste er rett rundt hjoernet. :up:;)

Back