Sola Airshow 2017

Norske F16 skal fly display, Så skal B52 komme inn. Sirkler visstnok på høyde med Bergen

Flott show å overvære på lørdag, selv om vi ikke fikk med oss Frecce og B-52 på søndag. Artig med LHCs lowpass på tampen av dagen, samtidig med at solen tittet inn.

Ellers er det jo faktisk flaut å se hvor mange som rigger seg opp med stoler og bord utenfor arenaen fremfor å betale de stakkarslige 250,- kronene for å komme inn og samtidig støtte de som legger ned den tiden og ressursene de gjør i planleggingen av et slikt fint show. Gratishaugen lenge leve?

Ellers er det jo faktisk flaut å se hvor mange som rigger seg opp med stoler og bord utenfor arenaen fremfor å betale de stakkarslige 250,- kronene for å komme inn og samtidig støtte de som legger ned den tiden og ressursene de gjør i planleggingen av et slikt fint show. Gratishaugen lenge leve?

De samme flyr hovedsakelig DY #kasteBensinPåBålet

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Det blir litt feil å dra alle over èn kam her, fotografer foretrekker gjerne å stå utenfor da det svært sjelden er like bra å ta bilder fra innsiden - dette var spesielt tilfellet på Sola hvor man parkerte fly foran hele crowdline og en stor generator på høyresiden.

Flott show, må si at Europe Combat (eller hva de heter) var en meget hyggelig og flott opplevelse. Et helt utrolig show de gjør med disse microflyene sine. Det var helgens STORE posetive overraskelse.

Jeg synes også det var skuffende at de parkerte fly rett foran publikumsområdet. Hadde gledet meg til å ta litt bilder av den vanlige trafikken også. Men det kunne jeg bare glemme. Skulle gjerne sett en del av de flyene som var i lufta på static også. Det fikk de til ved forrige flyshow.

Back