Norge Rundt På 14 Dager
ScanFlyer Gold
Storchen er kul ja, ser frem til den jeg også, så at de har fått fikset swastikaen nå også, så da blir den mer autentisk![]()
Vet du om det vil være mulig å komme ombord i Poseidonen?
Storchen er kul ja, ser frem til den jeg også, så at de har fått fikset swastikaen nå også, så da blir den mer autentisk![]()
Bare hyggelig
Husk også at det er en overraskelse på søndagen![]()
Alt er jo mulig så lenge man er en god nok ordkløyver. Men jeg tviler.
Noen som vet om AW101en er en som blir flydd fra fabrikken? Så vidt jeg vet så har den ikke kommet på plass på Sola enda.
KDC10 betyr en DC 10 fly?
Denne skal etter planen komme idag ettermidag/kveld (torsdag 8 juni) ifølge tu.no. Sånn så jeg forstod det så flyr de selv over nordsjøen.
https://www.tu.no/artikler/det-nye-redningshelikopteret-er-pa-vei-til-norge-for-forste-gang/395220
Torsdag ble det bekreftet at et av det amerikanske flyvåpenets B-52H Stratofortress svinger innom Sola på vei til et annet oppdrag søndag.
Da var ikke den så hemmelig lenger, Sola Airshow annonserer nettopp nå B52 besøket på sin Facebook side.
Lurer på om det kan være håp om å få se starfighteren på Telemark airshow i september
Da var ikke den så hemmelig lenger, Sola Airshow annonserer nettopp nå B52 besøket på sin Facebook side.
Noen som vet når den kommer in på søndag ?
Flyshow området ligger på andre siden av rullebanen i forhold til terminalbygget. Dersom du skal gå rundt er det ca. 3.7 km. Da må du gå i nordlig retning mot Hafrsfjord.
Ellers kan du ta bussen, rute 42. NB! Går i to retninger fra flyplassen. Velg den som går i retning Sandnes. Så vidt jeg ser skal det være holdeplass 3 på flyplassen. Gå av i Solakrossen. Herfra er det ca. 350 meter til vakta for Sola flystasjon som er inngang for flyshowet. Gå i sørlig retning langs Sentrumsvegen og sving inn ved Skvadronvegen. Her ligger det en bilbutikk og Sola pizza.
Du kan også ta flybussen til Sandnes som stopper utenfor bilbutikken, men den går bare 1 gang i timen. På lørdager går rute 42 hvert 15. eller 30. minutt.
Du kan laste ned appen: «Kolumbus reise» der du kan angi til/fra og appen vil komme med ruteforslag.
Kommer med fly til SVG i morgen og tenkte å dra rett på flyshowet. Hvordan er det enklest å komme seg fra terminalen og til området flyshowet er på?Takk for svar
Flyshow området ligger på andre siden av rullebanen i forhold til terminalbygget. Dersom du skal gå rundt er det ca. 3.7 km. Da må du gå i nordlig retning mot Hafrsfjord.
Ellers kan du ta bussen, rute 42. NB! Går i to retninger fra flyplassen. Velg den som går i retning Sandnes. Så vidt jeg ser skal det være holdeplass 3 på flyplassen. Gå av i Solakrossen. Herfra er det ca. 350 meter til vakta for Sola flystasjon som er inngang for flyshowet. Gå i sørlig retning langs Sentrumsvegen og sving inn ved Skvadronvegen. Her ligger det en bilbutikk og Sola pizza.
Du kan også ta flybussen til Sandnes som stopper utenfor bilbutikken, men den går bare 1 gang i timen. På lørdager går rute 42 hvert 15. eller 30. minutt.
Du kan laste ned appen: «Kolumbus reise» der du kan angi til/fra og appen vil komme med ruteforslag.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.