Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 25 Apr 2008 #21 LN-MOW said: .. og Sola fikk NESTEN besoek av RRE i natt ...... Click to expand... Hva skjedde? Skulle ikke den til AES i tillfelle refueling var nødvendig?
LN-MOW said: .. og Sola fikk NESTEN besoek av RRE i natt ...... Click to expand... Hva skjedde? Skulle ikke den til AES i tillfelle refueling var nødvendig?
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 25 Apr 2008 #22 LN-MOW said: .. og Sola fikk NESTEN besoek av RRE i natt ...... Click to expand... Og med dette mener du at den nesten mellomlandet for å fuele eller at den fløy over Sola?
LN-MOW said: .. og Sola fikk NESTEN besoek av RRE i natt ...... Click to expand... Og med dette mener du at den nesten mellomlandet for å fuele eller at den fløy over Sola?
LN-MOW Flyklapper Medlem 25 Apr 2008 #23 Vede said: ...den nesten mellomlandet for å fuele Click to expand... Alternativ 1 er det korrekte. men hvis jeg forteller deg hvorfor, maa jeg desverre skyte deg ... .
Vede said: ...den nesten mellomlandet for å fuele Click to expand... Alternativ 1 er det korrekte. men hvis jeg forteller deg hvorfor, maa jeg desverre skyte deg ... .
Lennart ScanFlyer Rusty 25 Apr 2008 #24 Hva er egentlig vitsen med å fortelle at den nesten var på Sola ?? Gjør du det for å trekke oss eller ? Alle SAS-maskiner kommer innom her før eller siden Er bare DY som styrer unna ENZV
Hva er egentlig vitsen med å fortelle at den nesten var på Sola ?? Gjør du det for å trekke oss eller ? Alle SAS-maskiner kommer innom her før eller siden Er bare DY som styrer unna ENZV
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 25 Apr 2008 #25 rolig nå rolig nå...... vi får nok tidsnok se den på sola.........
L LN-RUV ScanFlyer Blue 25 Apr 2008 #26 Leorim said: Er bare DY som styrer unna ENZV Click to expand... Slapp av, NOB kommer til Sola. Men jeg vil ikke si noe om når den kommer.... Og ikke vet jeg det heller... Last edited: 25 Apr 2008
Leorim said: Er bare DY som styrer unna ENZV Click to expand... Slapp av, NOB kommer til Sola. Men jeg vil ikke si noe om når den kommer.... Og ikke vet jeg det heller...
TCAS ScanFlyer Crusty 25 Apr 2008 #28 B767 said: hva er RRE ?? Click to expand... Ser du i denne tråden skjønner du hva det er: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=30565
B767 said: hva er RRE ?? Click to expand... Ser du i denne tråden skjønner du hva det er: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=30565
Lennart ScanFlyer Rusty 25 Apr 2008 #29 Eg har veldig god tid , alt kommer til sin tid Hjerteinfarktet kommer det også, ikke bare til meg