gilera Canonskytter 11 Sep 2009 #1 Tok noen bilder fra spotterplattformen her i dag etter jobb. Dette ble da resultatet: Håper de falt i smak! Mvh. Bjørn
Tok noen bilder fra spotterplattformen her i dag etter jobb. Dette ble da resultatet: Håper de falt i smak! Mvh. Bjørn
BSSW Browncoat 11 Sep 2009 #2 Du fant frem ja Bra dette. Men det virket dunkelt det der, men det er antagelig pga været.
L LN-KFW ScanFlyer Blue 11 Sep 2009 #6 fine bilder ja! Men du/dere så vel ikke en blå/lilla og gul to motors propell fly? så dette på vei hjem fra skolen (flyfag rett ved flymuseeumet) og lurer på hvilken flytype og flyselskap det var.
fine bilder ja! Men du/dere så vel ikke en blå/lilla og gul to motors propell fly? så dette på vei hjem fra skolen (flyfag rett ved flymuseeumet) og lurer på hvilken flytype og flyselskap det var.
BSSW Browncoat 11 Sep 2009 #7 Welcome Air sikkert http://forum.scanair.no/showthread.php?p=415850#post415850
Halvorsn ScanFlyer Molded 11 Sep 2009 #9 Noen litt vel tighte etter min smak, men flott skarphet og gode motiver
Tændis ScanFlyer Blue 12 Sep 2009 #10 Flotte bilder! Stilig å se på slike bilder som er tatt i den type vær også
gilera Canonskytter 12 Sep 2009 #11 Takker Det var jo opphold store deler av dagen, men det måtte selvfølgelig tette seg igjen og begynne å regne da jeg kom.. @ svgspotter: I like måte =)
Takker Det var jo opphold store deler av dagen, men det måtte selvfølgelig tette seg igjen og begynne å regne da jeg kom.. @ svgspotter: I like måte =)
R rampen ScanFlyer Silver 12 Sep 2009 #12 Kjempefine bilder. Når det gjelder flytyper så skulle jeg ønske at SAS kvittet seg med F50 før MD 80 flyene.
Kjempefine bilder. Når det gjelder flytyper så skulle jeg ønske at SAS kvittet seg med F50 før MD 80 flyene.
Polaris Free Luigi 13 Sep 2009 #13 Fly med "nese" er offisielt støgge. Men til gjengjeld hadde du tatt fine bilder av de...
LN-AØR ScanFlyer Crusty 13 Sep 2009 #14 Flotte bilder. Ser ut som LN-RNO trenger en vask... Hva er forresten grunnen til at Fokkerene til SAS er helhvite?
Flotte bilder. Ser ut som LN-RNO trenger en vask... Hva er forresten grunnen til at Fokkerene til SAS er helhvite?