Sol, varme, 19R = vollen

findus

D610 + mange mm
Fikk nesten to timer i varm, god sol på vollen i ettermiddag. Litt av hvert som vanlig :)

207.jpg

208.jpg

210.jpg

211.jpg

Ikke at dette skal bli noe ornitologisk forum, men kanskje "viking1965" kan fortelle hva dette er? Samme som i profilbildet?

214.jpg

215.jpg

216.jpg

217.jpg

218.jpg

224.jpg

225.jpg

227.jpg

229.jpg

232.jpg

233.jpg

234.jpg

235.jpg

236.jpg

237.jpg

Last edited:
Re: Sol, varme, 19R = vollen :)

Flotte bilder Findus! :D Likte best det av Luftambulansen, den gule :)

Pene bilder. Noen som vet hvor lenge Norwegian flyet (LN-NOT) skal ha "The Official Airline of Eurovision" logoen på?

nydlige bilder!!

211.jpg

Her har du fått en tårnfalk, falco tinnunculus, i søker`n, jeg er på utkikk etter en av sorten sjøl jeg ;-)

Ber ydmykt om tilgivelse for at jeg poster et større bilde av profilbildet mitt i tråden din...:D
"Petru26" har vel allerede gitt deg svaret på det jeg også noen ganger har lurt på da denne ble knipset under Berlin Airshow i -08 (lot seg ikke affisere av noe, bare "hovret" over bakken)

_DSC0967_web.jpg

Kjempeflotte bilder Findus!
(du trenger vel ikke nytt objektiv :D )

Ber ydmykt om tilgivelse for at jeg poster et større bilde av profilbildet mitt i tråden din...:D
"Petru26" har vel allerede gitt deg svaret på det jeg også noen ganger har lurt på da denne ble knipset under Berlin Airshow i -08 (lot seg ikke affisere av noe, bare "hovret" over bakken)

Kjempeflotte bilder Findus!
(du trenger vel ikke nytt objektiv :D )

Gøy med gode naturbilder, såpass må vi tåle! Gøy å se på rovfugl samtidig som de store sølvfuglene kommer inn for landing.

Nei, nå trenger jeg ikke nytt objektiv, for disse bildene er tatt med min nye 120-400 mm Sigma :) Kjøpte det under kampanjen til FotoVideo, og når parkeringsboten var trukket fra ble det likevel en hyggelig pris :D

Flott resultat!

Hvilket objektiv + brennvidde brukte du i gjennomsnitt på disse bildene?
Denne gangen har jeg brukt en Sigma 120-400 mm som jeg kjøpte for noen uker siden. Brennvidden varierer gjennom hele serien i nesten hele zoomområdet, det er det som gjør dette objektivet så anvendelig. Ikke helt "utlært" på stabilisatoren enda, men det kommer...

Back