Jeg fant Westin Time Sqare fra torsdag til tirsdag over laborday weekend til USD 296 pr. doegn uten mine rabattkoder. Skal bli litt over 10K norske + skatt.. Westin er nok bra mange hakk hvassere enn Hilton Garden Inn
Takk for tips, jcnorway og Tommy777.
Har lest litt rundt på Tripadvisor, og både Sofitel og Westin har generelt gode reviews. Det virker imidlertid som Sofitel ligger et hakk over med tanke på service og fasiliteter. Tror derfor vi skeier ut med Sofitel denne gangen, men takk for tilbudet om hjelp til rabatter Tommy.
Turen min blir i november, så det kan kanskje være derfor prisforskjellen på Sofitel og Hilton Garden Inn er så stor, jcnorway. Når jeg søker på wwte på de samme datoene, så får jeg Garden Inn til 1000 kroner mer for hele oppholdet enn Sofitel.
De andre hotellene som du nevner Tommy ligger ganske mye høyere, så da velger jeg å tro at jeg gjør et godt kjøp. Når man først skal bruke så mye penger på hotell så er det greit å ha den følelsen for å legitimere utskeielsene![]()
Hehe... med dagens dollarkurs (5,33 for kjøp hos Forex) så blir det rundt 11 000 NOK + skatt (7 døgn utgjør ca 128 USD i tax), så da ender man på ca 11 700 NOK. Forutsetter selvfølgelig at 296 pr døgn også gjelder de to dagene du ikke har sjekket her (mener PW14 skulle ha 7 døgn og du har sjekket 5 døgn).
Uansett... Godt valg av hotell, PW14Kan jo prøve å komme med en tripreport på fly og hotell når jeg er tilbake i begynnelsen av september
![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.