Snart fredag

Hypern

ScanFlyer Rusty
Teknisk sett fredag i Norge. God kveld fra Chicago..passkontrollen kunne ikke vært enklere. Stilte standard spørsmål hvor det siste var om jeg hadde vært her før. Nei sa jeg. Oh it is gorgeous outside kunne dama fortelle, enjoy! Det var noe annet enn avhør av tredje grad forrige gang. Ikke gæren kø heller tok vel 25 minutter. Jeg er lettet for at dette gikk så bra. Veit de har omtrent alt på sine skjermer så. Og visum i gammelt pass fungerte bra, ikke no krøll der. Måtte avgi nye fingeravtrykk dog men sikkert pga nytt pass. Nå gleder jeg meg til å se hva denne byen har å tilby

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Mord/god kveld fra SFO.
Avgang skandinavia straks. Blir fint å komme hjem:)
Håper virkelig ikke mord da (selv om amerikanske storbyer har mye av det i en del utsatte strøk)

Mord ja... morn... pussig, underbevistheten min er nok ganske skurkete.

Uansett. MORN fra SFO. Og ikke skole SFO om noen skulle lure:)

Livat på ‘morran’ .. ?

Dere får ha en god tur, enten dere er på vei til, fra eller imellom. Her i SC har jeg kjøpt ny generator i dag. Etter en storm som Helene er sannsynligheten høy for at vi får en hard vinter, så da stiller vi heller litt ekstra forberedt.

Nå skal bikkjene ut og far skal ha seg en støyt med myrvann. Syns jeg har fortjent det nå.

Oppdaga noe fiffig ved grensekontrollen. Fikk da utdelt det gamle blå tollskjemaet av dama i passkontrollen. Det var rabla på fra før med tusj. Spurte noen ved bagasjebåndene (jobba for et flyselskap der) om jeg trengte å fylle ut dette med penn. Nei sa dem. Leverte skjemaet til tollen som man gjorde før uten å gjøre noe mer med den saken. Trodde USA hadde gått vekk fra dette blå skjemaet. Rare greier. Men men ikke noe problem det, bare synes det var rart.

Aldri feil med fredag:-) God morgen fra den blå stuen på Ris. Kaffe og forum før den lille italieneren tar meg opp i Åsen. Nytt intervju i dag - skal ungdommen få en sjanse mon tro? Ut til Kolbotn i ettermiddag for å hente hjem den store italieneren…og da var familien igjen komplett. Fredag:-)

Fredagsmårn fra det Sørlandske!

Her skal ungdommen transporteres til sine oppgaver før jeg gyver løs på dagens oppgaver. Skal bli en lang dag, og helgen er også fylt med fulldagsjobb.

Er det da rart at jeg drikker?

Morn fra Tønsberg. Eldstemann levert i barnehagen, minstemann sovnet på veien tilbake så da får jeg snufse og nyte kaffen i fred og ro mens jeg venter på at snufsete kone skal våkne. Mulig det blir en powernap i løpet av dagen.
Ha en mindre snufsete dag!

Hei fra bortekontoret. Casual friday (som jeg i tugangspunktet er ganske dårlig på) utgår da det er et par staselige møter i hovedstaden. Det er bestilt Centra-middag hjemme så da blir det nok det..

Helg allerede.. Jeg dævver.

God formiddag fra Forus,
Fredag igjen , dagene kommer fortere og fortere på denne tiden av året . Travel fredag her i prosjektet , noe skal tas igjen fra i går der dagen gikk med til brønnteknisk seminar.
I kveld blir det jobbing på Flymuseet for å forberede feiring av Venneforeningens 40 års jubileum sammen med SFFK.
Over 60 gjester skal vi bespise ute i den nye utstillingshallen i morgen kveld.
Ha en fin dag.

God fredag fra sør. Noen timer hjemmekontor og så bærer det sørover til en snasen vingård for helgen. Eget transportmiddel er ikke anskaffet enda, så det blir spennende å se hva Hertz Chile kan diske opp med.

Morn fra ALC hvor vi er tidlig ute som vanlig. Er liksom ingen vits å sitte å vente i leiligheten som er utvasket og med et tomt kjøleskap. Men om noen timer skal DAT fly oss hjem til Norge. Satser på en matbit før den tid. Ha en god ettermiddag forumister.

God dag fra Lillestrøm. DET ER FREEEEDAG og vi skal på tur. Storsmurfen skal bli med meg på nørding for første gang. Det er en stor dag for lille Fnate.

Snart dags for kebab og vors før vi drar til OSL for å fly.

Ha en ultra-ekstra-best fredag.

Etc!

God dag fra Lillestrøm. DET ER FREEEEDAG og vi skal på tur. Storsmurfen skal bli med meg på nørding for første gang. Det er en stor dag for lille Fnate.

Etc!

Åiåiåiååiåiåiåi! Booket gjennom Bongos går jeg ut fra, så da kan jo AAALT skje...

Mornings fra Las Vegas. Løpetur er unnagjort, så får vel etter hvert jakte frokost. NHL kamp på programmet i ettermiddag.

Etc!

Vorsinga gikk greit?

https://www.vg.no/nyheter/i/jQkkoz/...-og-tappet-oel-til-seg-selv-faatt-nok-sjanser

God fredag fra bortekontoret. Straks klar for å hive seg i Mazdaen og komme seg nordover. Foreløpig nada planer for hælja.

God morgen fra Vegas. Løpetur unnagjort sammen med Someone før soloppgang!

Det ble litt av en tur i går. Etter ankomst SFO med UA, så så det ut som om den UA-flighten som skulle ta meg til Vegas var overbooket med ca 10 pax, så booket jeg om til Frontier som gikk ca 25 min før. Passkontrollen og bagasjeopphenting gikk som smurt. Frontier holder til i Terminal 1A som jeg ankom, så det var kjapt å hente koffertene og bare rusle opp. Hadde jo allerede fått sete i appen, så alt var greit, eller??

Det fine med de fleste amerikanske selskaper er at man har tilgang til stand-by liste og pax-antall på flighten gjennom appen etter man har booket, det så derfor lovende ut med Frontier. Den gang ei, når jeg kom i boarding-skanken, så viste det seg at det var kun ett sete igjen, 28E. Dette fikk jeg [emoji322] Når jeg derimot kommer ombord i flyet, så er dette sete tatt, og etter mye frem og tilbake, og ca 10 min delay pga dette (En full A321), så blir det klart at jeg ikke kommer med. Søte cabin crew og gate crew er fortvilte, men er det ikke plass, så er det ikke plass.

Bagasjen min går til Vegas med flyet, og jeg regner nok med at denne ser jeg ikke igjen på resten av turen.

Da valgte jeg å booke Alaska som skulle gå 2 timer etterpå, ca 2055. Når jeg sjekker inn i deres app, så ser jeg at denne er ca 2 timer forsinket og standby-lista er full.

Da blir neste på Southwest. Med 12 seter ledige og bare 2 på standby, så kommer jeg med med her. Moro med free seating på en 737-700 [emoji2956]

Ankommer Vegas selvfølgelig på T1, så jeg må ta 2 tog for å komme meg til T3 som Frontier opererer ut fra, overraskende lett, og når jeg kommer dit, så er det ett lite søtt Frontierkontor ved bagasjekarusellene der mine 2 bags står!

Alt i alt en fint men litt komplisert tur til Vegas med KLM, United og Southwest!
8916b555bea46889f6709bd97a6c69e5.jpg
6d1f8251eca1d4a2bbe03823a99a6148.jpg
a78d83d3885172a9702632cea8203be0.jpg
d42621a82bca52993c340f51f82ed107.jpg
bd26bc3ba37365cd177bdcf1af210395.jpg
fd67f2f6e7c247c5fab15cb5247325a8.jpg
e46bd9303e03d1b30594574755fffa16.jpg

Kjøpte dere NHL billettene hos Ticketmaster? Sliter med et lite problem her i Chicago, har kjøpt billetter til NBA kamp og billetten skal være på appen, men på Ticketmaster appen får jeg IKKE valg USA som land i det hele tatt.
Ja får vel se hva support sier.

Back