Superhai ScanFlyer Rusty 9 Feb 2010 #1 SN har skrevet en samlet europa-kontrakt med Menzies og bytter derfor også handlingsselskap på OSL.
J JoeW ScanFlyer Rusty 10 Feb 2010 #2 For OSLs vedkommende har jeg ventet på den der, Menzies har kompetanse på systemet - og nok et system forsvinner fra SGS' reportoar...
For OSLs vedkommende har jeg ventet på den der, Menzies har kompetanse på systemet - og nok et system forsvinner fra SGS' reportoar...
Martin Moderator Medlem 11 Feb 2010 #6 Thomas said: CO, TP, OK, SN, AY, TK ? Click to expand... BA, LX *filler*
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 11 Feb 2010 #8 Ja det begynner å bli litt selskaper på dem nå. Nå har ikke jeg stålkontroll på alle koder her merker jeg, men pøver. CO= Continental TP= TAP OK= CSA Czech Airlines SN= Brussel Airlines AY= Finnair TK= Turkish Airlines AB= Air Berlin EZ= Sun air? N9= Avion Express? LX= Swiss? BA= British Airways
Ja det begynner å bli litt selskaper på dem nå. Nå har ikke jeg stålkontroll på alle koder her merker jeg, men pøver. CO= Continental TP= TAP OK= CSA Czech Airlines SN= Brussel Airlines AY= Finnair TK= Turkish Airlines AB= Air Berlin EZ= Sun air? N9= Avion Express? LX= Swiss? BA= British Airways
G Glenn ScanFlyer Gold 11 Feb 2010 #12 Fin oversikt hvem som handler hvem, her: http://www.osl.no/osl/flytider/Flyselskap/10_Ruteselskap
T Trevln ScanFlyer Silver 11 Feb 2010 #13 Har Avion Express byttet handlingagent? De brukte jo RF tidligere?
R RampSnake ScanFlyer Blue 11 Feb 2010 #14 Har Avion Express byttet handlingagent? De brukte jo RF tidligere? Click to expand... Avion har nylig byttet ja. Last edited by a moderator: 16 Oct 2013
Har Avion Express byttet handlingagent? De brukte jo RF tidligere? Click to expand... Avion har nylig byttet ja.
J JoeW ScanFlyer Rusty 12 Feb 2010 #15 Nå handler vel Menzies snart like mange Star-selskaper som det SGS handler...
L LN-Q ScanFlyer Blue 12 Feb 2010 #17 ENGM RAMP said: Og når skal MZ overta handlingen av Brussels Airlines ? Click to expand... 24 februar Bare å spørre Morten... Har nylig hatt E3
ENGM RAMP said: Og når skal MZ overta handlingen av Brussels Airlines ? Click to expand... 24 februar Bare å spørre Morten... Har nylig hatt E3