• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Smak av sommer!

Tændis

ScanFlyer Blue
Heisann!

Ble ringt opp av instruktøren min i dag som sa at det desverre ikke ble noe av dagens flytime pga. mye mikro-trafikk på Kjeller, heldigvis var Tomahawken ledig i morgen også, så turen ned til Rygge får vente til da... Får man ikke fly, så får man vel ta bilder av dem... ;) Dro først til Kjeller, men vi fant ut at den østlige banen på OSL var stengt i dag, så da var det jo ingen tvil!

Når jeg kom til Kjeller så det ut til at mikro-gjengen var ferdige, men noen var fortsatt igjen, her representert ved LN-YPW
IMG_4165.jpg

IMG_4169.jpg

Så over til Gardermoen, Thomsonfly 767
IMG_4289.png

LN-ULF, C182! Noen herfra?
IMG_4370.png

IMG_4381.png

IMG_4473-1.png

2x lufthansa
IMG_4493.png

IMG_4504.png

IMG_4517.png

Finnair i kveldssolen
IMG_4531.png

IMG_4537.png

Første gang for meg i år... PIA
IMG_4545.png

Close-up rett etter touchdown
IMG_4555.png

Happy landings!

Så det var du som var oppom Vollen en rask tur ja. Jeg satt i den røde Toyotan når jeg ikke var ute å tok bilder.

Flotte bilder.

I alle dager... jeg stod på samme bordet og tok de samme bildene av de tre siste her :p Hyggelig å hilse på deg.
Knallfine bilder!!

Der sto de lykkelige i alle sine dager, og ingen snakker med hverandre ??
Er flyspottere sære så de ikke kan snakke sammen *ler*

Var det du som var på Rygge i em och gjorde 3-4 touch and go? Det såg lite svårt ut i sidvinden...

Var det du som var på Rygge i em och gjorde 3-4 touch and go? Det såg lite svårt ut i sidvinden...

Ja, stemmer nok det...! LN-NRK, Piper Tomahawk ;) Yes, var vrient i den vinden, fikk alt rett i siden også, men det er jo god trening!

Back