Smak av sommer!

Tændis

ScanFlyer Blue
Heisann!

Ble ringt opp av instruktøren min i dag som sa at det desverre ikke ble noe av dagens flytime pga. mye mikro-trafikk på Kjeller, heldigvis var Tomahawken ledig i morgen også, så turen ned til Rygge får vente til da... Får man ikke fly, så får man vel ta bilder av dem... ;) Dro først til Kjeller, men vi fant ut at den østlige banen på OSL var stengt i dag, så da var det jo ingen tvil!

Når jeg kom til Kjeller så det ut til at mikro-gjengen var ferdige, men noen var fortsatt igjen, her representert ved LN-YPW
IMG_4165.jpg

IMG_4169.jpg

Så over til Gardermoen, Thomsonfly 767
IMG_4289.png

LN-ULF, C182! Noen herfra?
IMG_4370.png

IMG_4381.png

IMG_4473-1.png

2x lufthansa
IMG_4493.png

IMG_4504.png

IMG_4517.png

Finnair i kveldssolen
IMG_4531.png

IMG_4537.png

Første gang for meg i år... PIA
IMG_4545.png

Close-up rett etter touchdown
IMG_4555.png

Happy landings!

Så det var du som var oppom Vollen en rask tur ja. Jeg satt i den røde Toyotan når jeg ikke var ute å tok bilder.

Flotte bilder.

I alle dager... jeg stod på samme bordet og tok de samme bildene av de tre siste her :p Hyggelig å hilse på deg.
Knallfine bilder!!

Der sto de lykkelige i alle sine dager, og ingen snakker med hverandre ??
Er flyspottere sære så de ikke kan snakke sammen *ler*

Var det du som var på Rygge i em och gjorde 3-4 touch and go? Det såg lite svårt ut i sidvinden...

Var det du som var på Rygge i em och gjorde 3-4 touch and go? Det såg lite svårt ut i sidvinden...

Ja, stemmer nok det...! LN-NRK, Piper Tomahawk ;) Yes, var vrient i den vinden, fikk alt rett i siden også, men det er jo god trening!

Back