Små fly på BGO

sarky

Push-back operator
Små fly på BGO

Så var der en liten fugl på på BGO idag, fikk ta en litt nærmere titt på den :)

001ii.jpg

002hx.jpg

003xp.jpg

004ll.jpg

005vh.jpg

006lr.jpg

007puy.jpg

008yc.jpg

009is.jpg

010hu.jpg

011dl.jpg

013fo.jpg

"Soverommet" så ut som noe hadde trengt en vask ;)

014ii.jpg

012pn.jpg

Det var det, Litt utenfor og noe innen ifra denne lille fuglen. Den skal ha litt hyppig besøk når fremover :) Samt at An225 skal komme innom neste uke. 12sept.

Last edited:
Re: Små fly på BGO

An-225? Rått! Spørs om det ikke blir en hopp-på-tur til ENBR! :D
Stilige bilder forresten. Kan bare forestille seg lukten i soverommet :P

Du verden for en "fogel". Flotte bilder du har tatt. Ser de har til og med Aircondition i cockpiten (2 vifter). Håper de går som avtalt i morgen da...

Flotte bilder! 225 på flesland..? Noen ide når den kommer, og går igjen? :D Det må eg jo få med meg. :D

Knallfine bilder. Men An225? Seriøst? Klarer du å hoste opp ankomsttiden på den også kanskje..? ;)

Flotte bilder, bra jobba. Mine kommer om litt, satser på å få avgangen imorgen.

Var det ikke mellom 08.00 - 10.00 den 225 skulle komme da? AN124 skal også komme 10. og 11. etter det jeg har hørt.

Mvh Alex.

kan ikke si disse maskinene er så punktlig, men det sies en gang mellom kl 10-12 at 225 skal komme... så da tenker jeg at den kommer i 15-16 tiden.

225 har vært på BGO før for og se på forholdene ved BGO., dåg den måtte flyttes på den hver halvtime.

Har den vært på Flesland før, merkelig at så få har fått det med seg ;) ?? Husker det var en request å komme med den sommern 2005, men da fikk den ikke lov pga størrelsen... Det kom to stk An124 istedenfor. Nå har de vel bygd ut litt så kanskje det er mulig? Det er i tilfelle årets spottermulighet i Norge..

Edit:
Dersom dette faktisk stemmer er det mulig jeg ønsker å fly småfly (PA28, LNFSA)nedover fra Bodø, om noen vil være med kan vi dele flyleien. Vet jo aldri når denne får snag og blir groundet for godt... Det er en maskin jeg vil se!

Last edited:

Er det noen som vet om AN-124 fortsatt står på Flesland nå? Og i såfall når den gikk/skal gå?

Skal virkelig verdens største monster med 6 motorer komme til Bergen ?
Antonov 225 ? Er vel sikkert An-22 du mener, verdens største propell-fly,
den ghar vert der oppe 2-3 ganger, men ennå ikke på Sola

AN 225 har aldri vært i Norge!!! Og hvis den skulle komme er det jo bare heelt rått... Men det tror jeg egentlig ikke no særlig på...

Jammen artig at du fikk tatt noen bilder på nært hold også! Det er ikke hver dag vi får se :D Og steike så stor denne er, men kommer An-225 er denne bare småtteri i forhold x)

Det ble stille om 225 i denne tråden... Kanske var det noen som fant ut at de hadde feil.... :-)

Hadde 225 komt hadde jeg nok fått hørre det av mine kollegaer i Norport men har ikke hørrt noe så trur nok ikke det stemmer.

Back