Men hvor ofte stemmer det at det endelige resultatet blir helt likt som slike fancy arkitekttegninger?
Jeg lurer dog forsatt på om det er planlagt noen "bussutganger"
Noen som kan gi en oppdatering på utbyggingen som på foregår i dagens terminal? Mot øst, altså mot utenlandsdelen. Denne skal stå ferdig i april. Hva vil denne utbyggingen resultere i?
De tegningene jeg så, så var det planlagt remote parkering nærmere der hvor teltet til sgs sto ...
Ser meget bra ut, men jeg håper det holder med broer, blir litt fjernt på en helt ny terminal hvis man ikke legger opp til at fly fra størrelse B 737/A 320 og oppover så og si alltid blir plassert ved bro i et kaldt, rikt og vått land som Norge.
Utbyggingen av terminal 2 på Gardermoen er stoppet og kan bli to år forsinket.
- Det stemmer at vi vurderer tidsplanen for terminal 2 på nytt, og at det kan føre til en senere oppstart av utbyggingen. Det kan godt hende at alt står ferdig i 2015, sier Avinor-sjef Sverre Quale til Finansavisen.
Det her er så erkenorsk at man kan bli gal, da blir det noen år med fine lange køer. Mulig Rygge vil nyte godt av dette.
Tror dette er mest politisk, Avinor kompromitterer ikke OSL til fordel for Rygge og Torp. Men det ville vært i god norsk provinsiell tradisjon.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.