Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by krølle
En liten ting som jeg undrer meg over når slikt skjer med DY, hvor mange av de som skrek høiest at de aldri skull bruke SK mer står fremst i køen for å komme med nettop SK slike ganger![]()
Originally posted by Hurum
Ja hadde ikke hatt noe i mot å se Norwegian med noe annet enn B737-300. Det beste hadde jeg syntes vært om det ble Airbus, men tvilsomt vil jeg tro.
B737-700 kan jo være et alternativ, virker som mange lavprisselskaper sverger til B737-800, men tror den hadde blitt for stor på det norske markedet
Originally posted by Birger
Originally posted by Hurum
Ja hadde ikke hatt noe i mot å se Norwegian med noe annet enn B737-300. Det beste hadde jeg syntes vært om det ble Airbus, men tvilsomt vil jeg tro.
B737-700 kan jo være et alternativ, virker som mange lavprisselskaper sverger til B737-800, men tror den hadde blitt for stor på det norske markedet
Det er få av disse nye flyene å oppdrive da, til en pris Kjos kan akseptere. Alternativet er å lease fabrikknye fly.
Originally posted by CK
737-300 er grisebillig i forhold til nye 700'er - både å eie og leie. Problemet med felles reservefly er bl.a. godkjenninger etc (vi husker alle problemene med to AOC på SK i Norge), og ikke minst Murphy - om to selskaper deler reservemaskin kan du banne på at begge trenger dem på samme tid...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.