SkyClub Lounge FRA T2 - Erfaringer?

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
Neste uke blir det en tur til SING med en stop over på ca 6 timer. Og da er det flere alternativer. Bla å ta en tur innom Frankfurt by og en tur på terassen i T2 dersom været ikke er ræva.

Ser at det er en lounge i T2. Noen som har vært i denne loungen? Er det vært prisen på EUR 20?

Sjekk Fraport sine sider og se om du kan ta en :45 mins ( som er 1t med se curity ) sightseeing på Airside, kjapp men ok tur. Koster 8 EUR men da kan du bruke samme på spotterterrassen.
Eller ta en tur opp i Tuben som forbinder Terminalen med The Square, hvor IC tog går fra, v.v AirRail innsjekk ligger der muligheter for en 30 mins 737 simulator til ca 69 eur, den er ikke bevegelseskapabel.
God jakt;)

Sjekk Fraport sine sider og se om du kan ta en :45 mins ( som er 1t med se curity ) sightseeing på Airside, kjapp men ok tur. Koster 8 EUR men da kan du bruke samme på spotterterrassen.
Eller ta en tur opp i Tuben som forbinder Terminalen med The Square, hvor IC tog går fra, v.v AirRail innsjekk ligger der muligheter for en 30 mins 737 simulator til ca 69 eur, den er ikke bevegelseskapabel.
God jakt;)

Sightseeing airside (Tour De FRA) har jeg allerede gjort to ganger. En gang den vanlige turen og sist gang var det ifb. med StarMega DO. Det samme går for terrassen. Simulator er jeg ikke så gira på. Men takk uansett Krølle.

Mulig det blir en tur dog, siden det er "obligatorisk". Men foruten dette så vil jeg egentlig bare sette meg ned å ta det lugnt i en stol. Og går dette an i en Lounge som forhåpentligvis er verdt inngangsbilletten på EUR 20, så er dette av interesse.

Igjen, er det noen som har vært i SkyClub Lounge'en i T2?

Takker, fant en tråd jeg og på FT, men siste post der var fra 2007, så den var vel ikke helt up to date.

Det jeg egentlig er på jakt etter er å ha et noenlunde rolig sted å sitte, og kunne sitte i en noenlunde komfortabel stol. That's it egentlig.

Back