Skånvik til topps

AirbusTrond

ScanFlyer Mile High Club
Skånvik til topps

Det virker som om denne har gått hus forbi, men nå går jo forumet her stort sett ikke mann av huse for å hylle Skånvik:

Norske journalister liker Anne-Sissel Skånvik i Norwegian best av de store selskapenes kommunikasjonssjefer

http://kampanje.com/medier/desember-2014/hun-er-journalistenes-favoritt/

Hun har jo solid erfaring fra Finansdepartementet, men syne ikke hun alltid kommer like heldig ut.

Synes Meisingseth har vært den beste i flyselskapene, og Kongsteien er heller ikke helt ille.

Re: Skånvik til topps

Man kan stusse på hva journalistene legger i "best" her, uten at det skal tolkes veldig negativt. Hun har vel en ganske dramatisk og bombastisk stil som lager fine overskrifter i hvert fall, men jeg føler kanskje at "less is more" burde vært gjeldende noe mer enn det er. Kun min personlige mening, morsom lesning uansett. :)

Ja, godt poeng, personlige relasjoner og andre ting betyr nok mye. Så det er mest ment som underholdning her. :-)

Meisingseth var utrolig dyktig! Ellers kjenner jeg for lite til dette annet enn at Kongsteien har litt mange klønete uttalelser til at jeg synes han hører hjemme helt i toppen. Siv Sandvik var langt bedre.

Men nå ser vel journalister kommunikasjon fra selskaper fra et litt annet ståsted enn vi som bare leser resultatet av kontakten de har med media.

Last edited:
Back