Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
DY har vel "tabt" 100.000+ pax ved at stoppe på Karup ruten. Så deres øgning på 300.000 er ganske godt gået.
1HKTPhuket56.524
Er ikke den egentlig dekket med TGs sesongrute og charter?
Anna.aero har CPH-HKG som ugens uservicere rute og har lavet en artikel om potentialet for en direkte rute mellem de to byer:
Copenhagen-Hong Kong is Skyscanner “Unserved Route of the Week” with nearly 65,000 searches in 2015 – a route for Cathay Pacific or Norwegian?
http://www.anna.aero/2016/03/02/skyscanner-unserved-route-copenhagen-hong-kong/
Så denne baserer seg på antall søk på Skyscanner? Noen som vet hvordan Skyscanner fungerer? For å stille et Mikke Mus-spørsmål; er det vel så interessant å se på hvor mange søk som er på Expedia.com på CPH-HKG?
Men det vil bety at Skyscanners utbredelse i de ulike markedene spiller inn her. Dersom Skyscanner er et verktøy som ikke er utbredt i det norske markedet så vil det resultere i at det ikke er et uutnyttet markedspotensiale på noen ruter ut/inn til Norge.
Statistikk er moro det...![]()
I 2015 var Finnair 10. største flyselskab i Københavns Lufthavn med over 378.000 passagerer – en stigning på 15 pct. i forhold til 2014.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.