Skandinavia++FlypratDO ordnes i dag!

Jeg behøver ingen grunn til å ta uy avspasering, men jeg har fortalt folk på kontoret formålet med turen, og da ler de godmodig og sier jeg er litt gal. Var faktisk 1 fra jobben som vurderte å kaste seg med, men det ble med tanken

Da jeg fortalte min arbeidsgiver om fri denne dagen, så syns han det var en strålende ide - og en meget god grunn til å innvilge en fridag :D

Ja, da har man fått sjekket inn helt til Oslo... via via via via...

Vi sees imorgen folkens. Det blir sikkert dritkjipt ;)

Sånn, etter mye om og men var alle setene på plass; selv om 2 av de er tildelt av SAS IT ;) Gledes, blir artig å endelig treffe folkene bak!

OSL-ARN: 14A
ARN-HEL: 22D
HEL-CPH: 9C
CPH-TXL: 25F
TXL-CPH: 21F
CPH-OSL: 24F

Sånn, etter mye om og men var alle setene på plass; selv om 2 av de er tildelt av SAS IT ;) Gledes, blir artig å endelig treffe folkene bak!

OSL-ARN: 14A
ARN-HEL: 22D
HEL-CPH: 9C
CPH-TXL: 25F
TXL-CPH: 21F
CPH-OSL: 24F

24F? Hvem av oss har booket feil flight, det er nemlig ikke noe 24F på min flight... :p

Har printet TXL-CPH-OSL (sære greier med airport copy) men tar resten på automater.

For første gang på mange år printet jeg faktisk ut hjemme. Pleier bare å kjøre på mobilen og kort, men med tre forskjellige bookinger stoler jeg ikke helt på SAS IT

Og sådan lige til info , så siger min CPH app at SK1717 fra HEL ankommer til gate B6 og SK679 til TXL vil afgå fra B15.

Back