• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Skandinavia++FlypratDO ordnes i dag!

Heisan,

Her er mine stereservasjoner:

OSL-ARN: 11F
ARN-HEL: 7D
HEL-CPH: 4D
CPH-TXL: 4D (Ser nå at denne har havnet foran gardina, så her blir det vel tvangsflytting...)
TXL-CPH: 8D

Bare en uke igjen nå:)

Apropo seter, jeg har slått meg ned på disse.

OSL-ARN: 10D
ARN-HEL: 8D
HEL-CPH: 6D
CPH-TXL: 31D
TXL-CPH: 9D
CPH-OSL: 16D

Jeg ser formålet med et eget hjørne for Flyprat i loungen, men eget toalett?

Eller står DO for en forkortelse man ikke uten videre klarer gjette?

Muligens dette er misvisende markedsføring, men planen med turen er ikke at vi skal pisse i kryss....:rolleyes:

Men du får skrive til forbrukerombudet

Last edited:
Spørsmålet er om SAS kan love større toalett kontra konkurrentene? Dette er noe industrien legger MYE penger i! Vil understreke at dette ikke er en plakat =P

Hei folkens!! Da er det snart tur! Rendevouz point ble rett utenfor Fast Track til sikkerhetskontrollen. Vi EBGs drar ikke EBGs igjennom sikkerhetskontrollen. Dersom det "piper" på noen i sikkerhetskontrollen er de "vann-/GT-/øl-/drikkebærer resten av turen ;)

Jeg er der rundt klokken 07:00. Dersom noen er forsinket o.l så er det fint om dere gir meg en beskjed på 966 21 129.

Thomas

Dette blir bra! Jeg regner med å være på rendezvous point klokken 0704 (sånn cirka...) ;)

Gleder meg til dette ja! :)
Kommer med SK2302, (går ut igjen for å møte dere) og bør være med rendezvous point roughly 0720. Så får vi non-EBG prates sammen på torsdagsmorgen for seteplassering.

Da ses vi sjuish :)

Gleder meg til dette ja! :)
Kommer med SK2302, (går ut igjen for å møte dere) og bør være med rendezvous point roughly 0720. Så får vi non-EBG prates sammen på torsdagsmorgen for seteplassering.

Er du på innsiden er det vel like greit å vente inne foran banken?

Back