• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Skandinavia++FlypratDO ordnes i dag!

Jeg behøver ingen grunn til å ta uy avspasering, men jeg har fortalt folk på kontoret formålet med turen, og da ler de godmodig og sier jeg er litt gal. Var faktisk 1 fra jobben som vurderte å kaste seg med, men det ble med tanken

Da jeg fortalte min arbeidsgiver om fri denne dagen, så syns han det var en strålende ide - og en meget god grunn til å innvilge en fridag :D

Ja, da har man fått sjekket inn helt til Oslo... via via via via...

Vi sees imorgen folkens. Det blir sikkert dritkjipt ;)

Sånn, etter mye om og men var alle setene på plass; selv om 2 av de er tildelt av SAS IT ;) Gledes, blir artig å endelig treffe folkene bak!

OSL-ARN: 14A
ARN-HEL: 22D
HEL-CPH: 9C
CPH-TXL: 25F
TXL-CPH: 21F
CPH-OSL: 24F

Sånn, etter mye om og men var alle setene på plass; selv om 2 av de er tildelt av SAS IT ;) Gledes, blir artig å endelig treffe folkene bak!

OSL-ARN: 14A
ARN-HEL: 22D
HEL-CPH: 9C
CPH-TXL: 25F
TXL-CPH: 21F
CPH-OSL: 24F

24F? Hvem av oss har booket feil flight, det er nemlig ikke noe 24F på min flight... :p

Har printet TXL-CPH-OSL (sære greier med airport copy) men tar resten på automater.

For første gang på mange år printet jeg faktisk ut hjemme. Pleier bare å kjøre på mobilen og kort, men med tre forskjellige bookinger stoler jeg ikke helt på SAS IT

Og sådan lige til info , så siger min CPH app at SK1717 fra HEL ankommer til gate B6 og SK679 til TXL vil afgå fra B15.

Back