Eriksan
ScanFlyer Gold
Nå vet jeg ikke hva flybudsjettet ditt er. Men det høres ikke ut som det rimeligste alternativet å fly EK til Tokyo og ny billett videre til ANC. Hver eneste sommer pleier det å komme tilbud i business til USA, ikke alltid fra OSL, men alltid fra kontinentale Europa der du også skal starte reisen. Starter et selskap/allianse en kampanje i business, hiver andre selskap og allianser seg på. Prisene pleier å starte på 10-12K. Siden det under sommeren er høysesongspriser til USA, pleier prisdifferansen mellom fjøs og business å være mindre enn vanlig.
Om man kan nyte godt av kampanjepriser i business hele veien til ANC er jeg usikker på, men separate billetter videre kan løse det. Det er flere tråder her i reiseforumet om tidligere kampanjer, skulle tro slike tilbud gjerne kommer litt før eller etter påske, så spørs det om dere kan sitte og vente med å bestille.
Om man kan nyte godt av kampanjepriser i business hele veien til ANC er jeg usikker på, men separate billetter videre kan løse det. Det er flere tråder her i reiseforumet om tidligere kampanjer, skulle tro slike tilbud gjerne kommer litt før eller etter påske, så spørs det om dere kan sitte og vente med å bestille.