• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Skal straks fly til sola

Og vi skal ha et lite fly med bare 25 rader. er det sånnt "propell fly" vi får da?
Kjente jeg gikk fra å glede meg til å bli litt skeptisk. huff :P
Skal fly med norwegian
 
Norwegian fløy propellfly for flere år siden, men de mener jeg forsvant ikke lenge etter at de begynte med 737'ere, som var i 2002.
 
Med 25 rader får Norwegian plass til 148 passasjerer, så noe lite fly er det definitivt ikke. Ellers er det 32 rader på Boeing 737-800, med 189 passasjerer.
 
Det var egentlig at de ikke var et "eget" selskap som vi kjenner de idag, men at de fløy blandt annet kystrutene for SAS ;)
 
Kun Braathens ble det vel. Men SAS kjøpte opp Braathens mens de fortsatt fløy F50. Men noe flygning på SAS AOC ble det aldri.
 
Last edited:
Og vi skal ha et lite fly med bare 25 rader. er det sånnt "propell fly" vi får da?
Kjente jeg gikk fra å glede meg til å bli litt skeptisk. huff :P
Skal fly med norwegian

Du burde ikke rynke på nesen av "propellfly", det er gøy å fly med slike, særlig Q400.
Mye bedre akselerasjon enn på 737.
Det var dumt at det gikk som det gjorde med SAS sine Q400
 
Back
Top