Originally posted by pgaa
Det verste er at de å greier det... Men på 2 år??? - Neppe..
Tror nemlig at Ryanair flytter sin virksomhet fra TRF til RYG en vakker dag...
Ser ut som om TORP klarer seg bra, men hva med RYGGE ?Ja, det er bra med ambisjoner og konkuranse, bare ikke TORP og RYGGE konkurerer hverandre ut av markedet.
Dette bør også avlaste OSL på en fin måte. Reisende fra Oslo Sør Vest og Oslo Sør Øst har/får her gode alternativer. Ellers slipper reisende fra Østfold, Buskerud, Vestfold, Telemark å reise til Gardermoen. Det betyr mindre trafikk gjennom Oslo.
snakker du om Pakistanske Air Blue Martin? i såfall kan det jo bli spennende, for Rygge har vel ikke plass til fly større enn B737 / Airbus 321 ?
Edit: Ser av hjemmesiden Deres at de flyr A321 etc, men rekker den hit fra Pakistan da mon tro? Eller må det en mellomlanding til i Baku eller borti-der-et-eller-annet-sted?![]()
snakker du om Pakistanske Air Blue Martin? i såfall kan det jo bli spennende, for Rygge har vel ikke plass til fly større enn B737 / Airbus 321 ?
Edit: Ser av hjemmesiden Deres at de flyr A321 etc, men rekker den hit fra Pakistan da mon tro? Eller må det en mellomlanding til i Baku eller borti-der-et-eller-annet-sted?![]()
Ellers så har jeg full tro på det ledelsen for RSL sier... Om ikke i 2009 så i alle fall i 2010..
Rygge har stand for A330 , 767 , den størrelsen der tror jeg, Stand 7 ,den som er lettest å se fra E6, den ble ferdig for ca en månede siden
Ellers så har jeg full tro på det ledelsen for RSL sier... Om ikke i 2009 så i alle fall i 2010...
Er flere flyselskaper som snuser her....![]()
Det er vel derfor de oppretter tre nye ruter fra rygge i vinterprogramet det da.Det er alltid flyselskaper som "snuser" på Rygge, Torp, Gardermoen eller for den slags skyld Bardufoss.
Rygge er og blir en stor flopp. Norwegian kommer sakte men sikkert til å flytte tilbake til OSL.
Det er vel derfor de oppretter tre nye ruter fra rygge i vinterprogramet det da.
Dagbladet.no
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.