Skal booke Business for første gang

Re: Skal booke Business for første gang

Har sagt til meg selv at en pris rundt 30K er OK, da dette nok ikke blir en dagligdags afære, men noe jeg gjør da jeg har en mulighet utenom det vanlige til å prøve noe annet en Monkyclass.

Hei grindstein!

Ser du kan få QR fra Oslo for rundt 15500,- i påsken. (som i og for seg er en god pris...)

Qatar frister veldig. Men er ikke tigjengelig ønsket utreisedag. Neste dag er tilgjengelig men opp mot 3000 dyrere en EK. Dog har jeg kun skjekket med utreise OSL. Det kan godt hende at om jeg sjekker Arn og Cph og kjøper seperat tilknytting at dette endrer seg. Uansett takk for inspill.

Nå kjenner jeg ikke til hvilke datoer du helst vil reise på, men finner QR via Stockholm til ca. 12500,-NOK + tilslutning? (Forøvrig samme flytyper som i fra OSL...)

Bør vel kunne komme deg T/R for rundt tusenlappen OSL/ARN, og da ha spart enda et par tusen ift. avgang i fra Norge... EK ligger på rundt 21300,- i samme tidsrom.

(Med disse prisforskjellene ville jeg personlig uten tvil ha valgt QR...)

QR_arn_bkk.jpg

Som andre har nevnt så får du jo en god slant points her også - samt nesten sølv hos QR med en T/R asia i biz...

Hei grindstein!

Ser du kan få QR fra Oslo for rundt 15500,- i påsken. (som i og for seg er en god pris...)
QR_arn_bkk.jpg

HUsk å sjekke connection-tid, det er en del bilige billeter som ikke akkurat gir deg raskeste reisevei og man må inn med 2 x hotellnetter underveis.

Da ligger det an til booking idag. EK gir meg kombinasjonen Busniess på utreise og first på hjemreise for 30K. Utreise mandag og retur en uke senere. Utreise ifra Arn. Dette frister ja. Og 25500 poeng, og rett opp på sølvnivå med en tur/retureise. Destinasjon BKK

Da ligger det an til booking idag. EK gir meg kombinasjonen Busniess på utreise og first på hjemreise for 30K. Utreise mandag og retur en uke senere. Utreise ifra Arn. Dette frister ja. Og 25500 poeng, og rett opp på sølvnivå med en tur/retureise. Destinasjon BKK

Hvordan ble det ? Har sittet litt med ITA i kveld og kommer ut med LX F til SFO fra TRD i august til 34K..... Finnes i Juli også(og september osv...)
Også med LH samme strekning :D :D

Back