HS-TLD
ScanFlyer Silver
Re: Skal booke Business for første gang
Hei grindstein!
Ser du kan få QR fra Oslo for rundt 15500,- i påsken. (som i og for seg er en god pris...)
Nå kjenner jeg ikke til hvilke datoer du helst vil reise på, men finner QR via Stockholm til ca. 12500,-NOK + tilslutning? (Forøvrig samme flytyper som i fra OSL...)
Bør vel kunne komme deg T/R for rundt tusenlappen OSL/ARN, og da ha spart enda et par tusen ift. avgang i fra Norge... EK ligger på rundt 21300,- i samme tidsrom.
(Med disse prisforskjellene ville jeg personlig uten tvil ha valgt QR...)
Som andre har nevnt så får du jo en god slant points her også - samt nesten sølv hos QR med en T/R asia i biz...
Har sagt til meg selv at en pris rundt 30K er OK, da dette nok ikke blir en dagligdags afære, men noe jeg gjør da jeg har en mulighet utenom det vanlige til å prøve noe annet en Monkyclass.
Hei grindstein!
Ser du kan få QR fra Oslo for rundt 15500,- i påsken. (som i og for seg er en god pris...)
Qatar frister veldig. Men er ikke tigjengelig ønsket utreisedag. Neste dag er tilgjengelig men opp mot 3000 dyrere en EK. Dog har jeg kun skjekket med utreise OSL. Det kan godt hende at om jeg sjekker Arn og Cph og kjøper seperat tilknytting at dette endrer seg. Uansett takk for inspill.
Nå kjenner jeg ikke til hvilke datoer du helst vil reise på, men finner QR via Stockholm til ca. 12500,-NOK + tilslutning? (Forøvrig samme flytyper som i fra OSL...)
Bør vel kunne komme deg T/R for rundt tusenlappen OSL/ARN, og da ha spart enda et par tusen ift. avgang i fra Norge... EK ligger på rundt 21300,- i samme tidsrom.
(Med disse prisforskjellene ville jeg personlig uten tvil ha valgt QR...)

Som andre har nevnt så får du jo en god slant points her også - samt nesten sølv hos QR med en T/R asia i biz...