• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SK903

Motard

ScanFlyer Silver
Så det kom en SAS 340 over hodet mitt nå. (Stholm- New york) Pleier ikke den ruta å gå med 330?
 
Jo, vanligvis. Men jeg tror det er en 330 ute med motorproblemer. Det var iallefall grunnen til at vi fløy SK904 26/11 med en 340.
 
SK903 må ha lykke til med landing på EWR, TAF i tidsrommet for ankomst sier +RA og G46KTS :D
 
Heavy rain and windgusts reaching 46 knots. Det som betyr noe er hvilken retning vinden kommer fra.
 
Tørr bane ville kunne gå greit, men med våt bane...? Ja, da skal de få regne litt på det. Eller diverte.:old
 
Back
Top