Motard ScanFlyer Silver 1 Dec 2010 #1 Så det kom en SAS 340 over hodet mitt nå. (Stholm- New york) Pleier ikke den ruta å gå med 330?
FBU 4EVER ScanFlyer Dusty 1 Dec 2010 #2 Jo, vanligvis. Men jeg tror det er en 330 ute med motorproblemer. Det var iallefall grunnen til at vi fløy SK904 26/11 med en 340.
Jo, vanligvis. Men jeg tror det er en 330 ute med motorproblemer. Det var iallefall grunnen til at vi fløy SK904 26/11 med en 340.
T Thomas ScanFlyer Rusty 1 Dec 2010 #3 SK903 må ha lykke til med landing på EWR, TAF i tidsrommet for ankomst sier +RA og G46KTS
Motard ScanFlyer Silver 1 Dec 2010 #4 Thomas said: SK903 må ha lykke til med landing på EWR, TAF i tidsrommet for ankomst sier +RA og G46KTS Click to expand... Som på norsk betyr?
Thomas said: SK903 må ha lykke til med landing på EWR, TAF i tidsrommet for ankomst sier +RA og G46KTS Click to expand... Som på norsk betyr?
FBU 4EVER ScanFlyer Dusty 1 Dec 2010 #5 Heavy rain and windgusts reaching 46 knots. Det som betyr noe er hvilken retning vinden kommer fra.
T Thomas ScanFlyer Rusty 1 Dec 2010 #6 Kastene kommer fra 170 grader. Med baneretning 22/04 så napper det nok litt i sida.
FBU 4EVER ScanFlyer Dusty 1 Dec 2010 #7 Tørr bane ville kunne gå greit, men med våt bane...? Ja, da skal de få regne litt på det. Eller diverte.ld
Tørr bane ville kunne gå greit, men med våt bane...? Ja, da skal de få regne litt på det. Eller diverte.ld