• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SK7480 / 7481 til Innsbruck

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Hei, ser at ski-charteren fra Oslo til INN i dag går via MUC på tilbaketuren (SK7481). Er det normal praksis det? Er det vektbegrensninger på avgang/utklatring fra INN? Det er en 734 som flyr (LN-BRE).

Må gjerne flyttes over i flyteknisk hvis den passer bedre der.
 
Har fløyet skicharteren den gangen den gikk med Braathens. Da gikk den direkte hver gang.

MUC var alternativ ved dårlig vær i INN. Det kan jo være at noen pax havnet der pga. utsikter til dårlig være i INN eller at de av værmessige årsaker ikke kunne komme seg landeveien til INN. Med mindre det er så enkelt at de har med pax til/fra MUC av en eller annen grunn.
 
sportreiser.no har benyttet skicharter tidligere. Mulig STS også. (Er ikke sikkert vinterprogrammet er lagt ut for salg enda)
 
Back
Top