SK1485 Stockholm - Trondheim, hvem flyr denne?

VirreVapp

ScanFlyer Silver
Hei

er det noen som vet om SAS selv flyr denne ruten ? eller om den er operated by... noen andre? Hvilken flytype fly og har de biz, ecoextra og eco klasse ? Eller er det som Widerøe TRd CPH, alt er samme klassen med ingen service ombord ??
Jeg skal fly denne i Biz og skal ha med familien, usikker på om det er noen vits i å oppgradere de her...

Heisann!

Er SAS selv som flyr med en 737, og det er både eco og eco extra klasser ombord. Det er den svenske delen av SAS som opererer ruten, og derfor mye av broderfolket som jobber ombord.

Dessverre er flighten ofte kansellert og passasjerer omflyttet via OSL, noe som er meget irriterende! Og avgangstidene gjør vel heller ikke denne ruten til noe sjakktrekk hva videreforbindelser til/fra Arlanda angår.. (Ikke europeiske flights i hvert fall..)

Men enn så lenge bruker jeg den et par ganger i mnd, når det da passer inn.

Som sagt her blir ruten flydd av SAS Sverige, typisk med 737-600. Det er Economy Extra ombord, ingen Business class, og du betjenes etter min erfaring av gretne svensker. Ville ikke brukt store ressurser på noen oppgradering.

Back