SK MD80 på hvilke ruter

DHC8-103

ScanFlyer Blue
SK MD80 på hvilke ruter

Hei,

Har prøvd å gjøre ett lite søk uten å bli så veldig klok.
Har en liten plan om å sikre meg en MD80 på tur hjem fra Alicante Man 02. Sept

Har blitt dårlig med MD på OSL-CPH ruta hvis man ser bort fra enkelte ugunstige avganger.
Noen som vet hvilke europa ruter som betjenes pr sept 2013?

har vel funnet ut enkelte avganger CPH: -ZRH,MUC,GOT,OSL,MXP

Sålangt virker ALC-ZRH-CPH-OSL som det beste hvis man ikke skal fly hele europa rundt.

Re: SK MD80 på hvilke ruter

Det är väldigt varierande och det byts flygplanstyper fram och tillbaka just nu dagligen tack vare en sen delivery av en Airbus.

Visst det først står oppsatt at MD80 skal fly så er det ikke sikkert du ender opp med det, det er hvertfall min oppfatning. Har opplevd 2-3 ganger i vår/sommer at det har blitt Airbus/Boeing istedet for MD som var satt opp på strekningen BGO-CPH. Ganske så frustrerende når man kun velger den flygningen (tidspunktet) fordi det står at MD80 er satt opp...

Visst det først står oppsatt at MD80 skal fly så er det ikke sikkert du ender opp med det, det er hvertfall min oppfatning. Har opplevd 2-3 ganger i vår/sommer at det har blitt Airbus/Boeing istedet for MD som var satt opp på strekningen BGO-CPH. Ganske så frustrerende når man kun velger den flygningen (tidspunktet) fordi det står at MD80 er satt opp...

Som sagt det sker väldigt mycket ändringar av flygplanstyper just nu av olika anledningar.

Skal fly M80 fra Göteborg til København i morgen. Kort tur over sjøen. De har brukt en del M80 på TRD-CPH også.

Word! Lite gøy på CPH-MUC søndag, da MD80 og rad 3 plutselig hadde blitt A321, rad 27 og utslitte trebenker med minimal beinplass :headbang

Back