• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Sjukt tidlig tirsdag fra OSL

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Trøtt morgen fra SAS kantina på OSL. Skal ha morgemøte i Århus og da er det første balja kl 06.00 som gjelder. Makan altså.

Hjem med direktefly. Ønsker meg sårt å få det direkte morgenflyet nedover tilbake... eller nei, da blir det jo færre poeng .. ... .. hvem trenger søvn?

512f6cd7e7ddcbd8b2ea957ee9685b1c.jpg

Ha en ekstra best tirsdag

Last edited:
Glad tirsdag fra Erzscheidergården på Røros. Snart ut på en powerwalk med en samarbeidspartner før vi setter oss ned med designbyrået og en heldags workshop. Fullt hus betyr at jeg blir kastet ut og flytter til vårt største hotell de neste nettene. Best tirsdag!

God morgen fra trikk nummer 1. Deilig dette kollektiv-konseptet - frisk start på dagen og mange hyggelige folk.

Kjenner godt gårsdagen i bena som ble 16 kilometer i byen med blant annet en duggfrisk ute pils med en ex-nabo fra DXB, venn, kunde eller konkurrent.

Nyt dagen folkens.

God morgen fra trikk nummer 1. Deilig dette kollektiv-konseptet - frisk start på dagen og mange hyggelige folk.

Kjenner godt gårsdagen i bena som ble 16 kilometer i byen med blant annet en duggfrisk ute pils med en ex-nabo fra DXB, venn, kunde eller konkurrent.

Nyt dagen folkens.
Det er ikke en trikk med mindre du ikke snakker om Bergens linje 1 på bybanen. I øst så terminerer den på Bergkrystallen eller Helsfyr på kvelden og søndager. Der har det ikke gått trikk på mange mange år.

Hehe vi blir nok aldri enige der tenker jeg, men håper du liker å ta banen. God morgen fra Oslo. Skal se om NFF har fiksa opp i bugene sine i dag så jeg forhåpentligvis kan få kjøpt billetter til cupfinalen.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Det er ikke en trikk med mindre du ikke snakker om Bergens linje 1 på bybanen. I øst så terminerer den på Bergkrystallen eller Helsfyr på kvelden og søndager. Der har det ikke gått trikk på mange mange år.

Hehe vi blir nok aldri enige der tenker jeg, men håper du liker å ta banen. God morgen fra Oslo. Skal se om NFF har fiksa opp i bugene sine i dag så jeg forhåpentligvis kan få kjøpt billetter til cupfinalen.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Ha ha.. den diskusjonen blir vel nesten som Shia/Sunni sånn resultatmessig. For meg som østkantgutt har alltid disse banene vært trikk vestover og T bane østover.

Nå er det forøvrig sete 1F på en gigantisk elbuss men nydelig panorama-view. Gliser som en unge på Tusenfryd.

DBF53EDA-5E60-4A91-965D-86288D439983.jpeg

God morgen fra Hvalstad stasjon. Nok engang insisterte minstemann på å løpe til barnehagen. Så da gikk det alt for fort og nå har jeg alt for god tid før toget kommer. Siden kolleger er fløyet inn fra både små og store utland blir det ut for både wining og dining i kveld

Dessuten for første gang på vel 10 år tikket det inn et SAS gullkort i år. Godt hjulpet av skinke og aspargeskjøp samt polraid.

Ha en fin dag

God Morgon från Kairo,

En standard tur med Turkish ner igår och rätt in på
Holiday Inn. Nu blir det ett full fart med möten ett par dagar och garanterat en del sociala evenemang.

Ha en flott tisdag!

God morgen fra Kongsberg.

Da får vi prøve oss på cupfinalelotteriet igjen i dag. Vi har med de samme fire som i går, så får vi håpe en av oss kommer gjennom.

Ellers blir det samtale med assistentlivlegen min nå i formiddag vedrørende gårdsdagens prøver og deretter er planen å være eksaminator for studentene mine til muntlig eksamen.

God morgen. Tunge dager nå, men jeg fikk iallfall litt morgentrim. Litt møtevirksomhet og mer kontorering. Er en kylling som må parteres og tilberedes i ettermiddag/ kveld.

Morn fra jobb. Sykkelsesongen er godt i gang, både i virkeligheten og på TV. Deilig med litt jobb og Giro d'Italia som surrer i bakgrunnen.
For å forvirre trikk og T-bane diskusjonen enda mer så har vi i provinsen begge deler på samme skinner :D

Dessuten for første gang på vel 10 år tikket det inn et SAS gullkort i år. Godt hjulpet av skinke og aspargeskjøp samt polraid.
Nye opptjeningen av statuspoeng blir plutselig en fordel når man har en bolig å innrede. Tror kanskje jeg må inn å øke kredittgrensen min

Hooooh, ble rimelig svett i håndflatene etter landing med ATR72 på AAR nå. Satt langt bak og det var relativt dynamisk. :)

God morgen fra ferieleiligheten i Guardamar litt utenfor Alicante. Kom frem til slutt etter en tre timers forsinkelse fra Arlanda. Frokost unnagjort. Nå blir det å forsøke å maksimere tiden i solen mest mulig de neste dagene. Og blir jeg skikkelig varm hopper jeg muligens i bassenget. :-)

God formiddag fra Malta!

Fin tur nedover med SK og LH sent i går kveld, dro fra sol i Trondheim og landet i plaskregn på Malta.

Shortsen er uansett på, og kontoreringen er allerede i gang. De har innført 3 dagers kontoruke i selskapet vårt, så da blir det kontordag i morgen og jobbing fra hotellet i dag.

Semifinale i CL i kveld, samtidig som semifinale 1 i Eurovision går. På Malta er Eurovision nærmest hellig, så blir spennende å se hva folket der ute vil se på skjermene. FInnes vel alltids en sportsbar eller 20... hehe.

Nyt tirsdagen!

Kim

Skal vi se, da er jeg i venterommet til NFF med mobil, Edge og Chrome på dataen. Så får vi se om jeg kommer gjennom... Står at tilgangen vil åpne 12... Jeg har mine tvil dog, leste om noen som hadde skrevet noe botscripts som klarte å hoppe over det der. Vel for sent å prøve og Google frem det nå. Dessuten er jo ikke sånt helt fair, men dessverre så havner ofte slike billetter hos en billettmafia til slutt som alltid av en eller annen grunn klarer å sikre seg.

Last edited:
Skal vi se, da er jeg i venterommet til NFF med mobil, Edge og Chrome på dataen. Så får vi se om jeg kommer gjennom... Står at tilgangen vil åpne 12... Jeg har mine tvil dog, leste om noen som hadde skrevet noe botscripts som klarte å hoppe over det der. Vel for sent å prøve og Google frem det nå. Dessuten er jo ikke sånt helt fair, men dessverre så havner ofte slike billetter hos en billettmafia til slutt som alltid av en eller annen grunn klarer å sikre seg.

Vi er i venterommet vi også. Blir spennende å se om det blir billetter. :)

*HURRA* Da er fire billetter i boks.

Jeg er fortsatt i venterommet. :headbang

Heey der dukket det opp en nedteller om antall minutter... Hah vel vel hope in a hanging snore tror jeg. Men får se når timeren går ut.

Æsj kom inn på en side for å legge til billetter, men utsolgt.

Last edited:
Tror ikke det er så stort håp nå lenger

Attachments

• utsolgt.JPG
    utsolgt.JPG
    41.7 KB · Views: 209
Hah jeg klarte jo å kjøpe en billett. Plutselig fikk jeg det til på mobilen. Må ha vært noen ordrer som har timet ut (ofte ikke uvanlig). Men man er alltid nervøs for om betalingen går gjennom... Sjukt ass - godt å ha flere kort. Et kort funket ikke (!) (SAS mastercard). SÅ måtte bruke vanlige bankkortet.

Og nei kredittgrensa for SAS MC er høy nok, dessuten betalte jeg lenge før helga regninga for mai.

Last edited:
God dag fra OSL.

Skrev vel i går at det å våkne tidlig på en mandag er en blåmandag. Det ble det.

En liten svipptur til Oslo for smaking av bobler startet så fint med lunsj og bobler som aperitiff i forkant av arrangementet. Den lunsjen passerte 15.000 i kostnad og kvelden er visket vekk fra hukommelsen.

Nå er det damage control som gjelder mens det ventes på flyet hjemover og i dag blir det Ringi og ikke noe annet.

FQTV

Back