Sjelden fugl & første Islending i år...

Harald Oanes

ScanFlyer Silver
Sjelden fugl & første Islending i år...

En sjelden fulg på Sola, og kanskje også generelt; En A321 i 100-utgave har ikke jeg fotografert før. Ikke det at det er den store forskjellen, men i kartoteket er det en viktig forskjell :-) Disse to maskiner, A321 og B752 er vel omtrent i samme størrelse, og selv om A321 er den mest harmoniske Airbus (etter min smak) blir den direkte "tam" når man ser den sammen med B752!

H10_4346.jpg

H10_4490.jpg

Så kom endelig Islendingene tilbake til Sola, og jeg kunne ikke se noe tegn til aske, verken inni motorene eller på solbrillene til piloten...

H10_4415.jpg

H10_4420.jpg

Visste jeg hadde den fra før, men hadde glemt det ut (eller fortrengt det som man også kan si...), på OSL i påsken...

Ups, det var visst en stake i vegen... Men drit i det, denne vinkelen - rett forfra, er det råeste syn jeg vet om på noe pax-fly i hele verden, t.o.m. råere enn A380...!
H10_0616.jpg

H10_0610.jpg

Denne personen bekymret meg litt, han gikk rundt og fotograferte alle som fotograferte...! Jeg har hørt at det er et av sikkerhetstiltakene i anledning besøket av taxi-presidenten i Afghanistan i slutten av uka...

H10_4394.jpg

hei å hå

H

Last edited:
Re: Sjelden fugl & første Islending i år...

Ser kjent ut han der nederst ...... og med Canon utstyr også, fornuftig kar ja

Re: Sjelden fugl & første Islending i år...

Knall fine bilder Harald. Det er noe kjent med den sveisen bak Canon kameraet ja.... Ser den er tørket noe siden sist jeg så den:D

Back