• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Singapore oppgraderer CPH til 777-300ER

Hmmmmm, og jeg som egentlig gledet meg til å fly deres 777-300ER neste sommer. Men det må vel nesten kalles en oppgradering å skifte til 350-900 egentlig, selv om First da faller bort.

Taim will sjåvv!

Ikkje bra, har booket min første F tur CPH-SIN neste sommer. Det var nøye planlagt og award ble booket 355 DBD da award ble åpnet.

Ikkje bra, har booket min første F tur CPH-SIN neste sommer. Det var nøye planlagt og award ble booket 355 DBD da award ble åpnet.

ouch, ser den ja..... Tror du du kan få booket om til en avgang fra FRA/LHR med 380/777 som har F ?

Gitt at opplysningene i artikkelen stemmer da.

ouch, ser den ja..... Tror du du kan få booket om til en avgang fra FRA/LHR med 380/777 som har F ?

Gitt at opplysningene i artikkelen stemmer da.

Hvis flytypen blir endret på min avgang i slutten av juni så vil jeg absolutt prøve å bli booket om til F fra FRA/LHR eller evt. CDG/ZRH. Men siden det er award og CT så må det vel være ledig award for å bli booket om til en annen avgang/rute, så det kan bli kronglete.

Sjekket forøvrig Amadeus nå, 77W ligger fortsatt inne helt til 03NOV19 så langt SQ har lastet availability. First er også i salg ut oktober, men på avgangene 01-03NOV er F stengt for salg. Har jeg flaks bytter de ikke til A350-900 før i november...

Tyder kanskje på at markedet for First ikke helt var der. Netto blir det jo nå en økning i den totale kapasiteten, men 350’n har jo færre business (og ingen first) seter

Så bare det tallet referert til i den danske artikkelen, men man skal ikke alltid tro det man leser ;-)

Back