Re: Singapore Airlines - generelle spørsmål
Prisen var økt til US$ 21.95 for hele flighten. Var ikke imponert over hastigheten, men kan kun uttale meg fra nedlasting av web sider. Prøvde ikke å streame film. Prioriterer å sover på nattflightene.
Flighten forøvrig i business skilte seg på ingen måte ut fra tilsvarende med SAS eller Thai.
Det ble ikke utdelt amenity kit. Det lå sokker og tøfler i setet ved boarding. Ørepropper og øyeskygge måtte jeg be om da jeg skulle sove. Tannbørste, kremer og slikt lå i en skuff på toalettet.
Setene ser mer luksuriøse ut enn de hos SAS og det er mulig at sovekomforten er noe bedre enn. I SAS sin business class blir jeg aldri helt fortrolig med den tynne "madrassen", men sover likevel greit.
Maten var helt ordinær. Hadde kveite til hovedrett. Jeg har fått mye bedre mat på SAS noen ganger, spesielt torsk.
Eggeskall i eggeretten til frokost viser vel bare at Singapore Airlines er prisgitt de som skal levere "produktet", enten det er å tilberede eller servere maten.
Jeg satt i 12D som er aisle sete i den midterste raden i fremre kabin. Etter at det var mørkt i kabinen og det fleste lå og sov, våknet jeg av en samtale like bak setet mitt. En annen passasjer var kommet frem til personen i 14 A, raden bak min, of diskuterte et eller annet relativt høylydt (på svensk). Utrolig at ikke noen fra crewet, som var i galley like bak, ba de ta hensyn til andre passasjerer. Etter en stund tok jeg selv affære og ba de ta hensyn til at folk lå og sov.
Jeg skal være forsiktig med å dømme etter en enkelt flight, og i år har jeg hatt 1 IC flight med Thai, 1 med SQ og 15 med SAS.
SAS sitt IC produkt etter at de fikk de nye kabinene, er etter min mening fullt på høyde med de to andre. Og SAS har gratis WiFi som stort sett fungerer greit når det er dekning
Ja, du må det. Men nettet er bra. Jeg kunne greit streame video fra youtube på det underveis. Koster 16,99 USdollar for hele flighten.
Prisen var økt til US$ 21.95 for hele flighten. Var ikke imponert over hastigheten, men kan kun uttale meg fra nedlasting av web sider. Prøvde ikke å streame film. Prioriterer å sover på nattflightene.
Flighten forøvrig i business skilte seg på ingen måte ut fra tilsvarende med SAS eller Thai.
Det ble ikke utdelt amenity kit. Det lå sokker og tøfler i setet ved boarding. Ørepropper og øyeskygge måtte jeg be om da jeg skulle sove. Tannbørste, kremer og slikt lå i en skuff på toalettet.
Setene ser mer luksuriøse ut enn de hos SAS og det er mulig at sovekomforten er noe bedre enn. I SAS sin business class blir jeg aldri helt fortrolig med den tynne "madrassen", men sover likevel greit.
Maten var helt ordinær. Hadde kveite til hovedrett. Jeg har fått mye bedre mat på SAS noen ganger, spesielt torsk.
Eggeskall i eggeretten til frokost viser vel bare at Singapore Airlines er prisgitt de som skal levere "produktet", enten det er å tilberede eller servere maten.
Jeg satt i 12D som er aisle sete i den midterste raden i fremre kabin. Etter at det var mørkt i kabinen og det fleste lå og sov, våknet jeg av en samtale like bak setet mitt. En annen passasjer var kommet frem til personen i 14 A, raden bak min, of diskuterte et eller annet relativt høylydt (på svensk). Utrolig at ikke noen fra crewet, som var i galley like bak, ba de ta hensyn til andre passasjerer. Etter en stund tok jeg selv affære og ba de ta hensyn til at folk lå og sov.
Jeg skal være forsiktig med å dømme etter en enkelt flight, og i år har jeg hatt 1 IC flight med Thai, 1 med SQ og 15 med SAS.
SAS sitt IC produkt etter at de fikk de nye kabinene, er etter min mening fullt på høyde med de to andre. Og SAS har gratis WiFi som stort sett fungerer greit når det er dekning
Last edited: