Singapore Airlines - generelle spørsmål

Re: Singapore Airlines - generelle spørsmål

Tips: fløy MEL-SIN på søndag mens det tilfeldigvis var Australian Open (tennis). Til min positive overraskelse så minst 50% av flyet (eco) på live TV gjennom entertainment systemet av nettopp tennisen. Det funket hele turen. Den eneste ulempen var at flyturen gikk veldig fort!

Så også at de viste engelsk PL når det var på/live. Direkte sport > wifi på fly, for min del fremover!

Gode råd ønskes fra det alvidende herskab her på forum :):

“Mit” rejsebureau er ved at skrue en rejse sammen for mig; det er til
Australien og jeg skal af sted til efteråret.
Jeg skal flyve SQ og vil gøre et stop i SIN på udturen, det er et
“ hvilestop” a.h.t. min forbandede jet lag!

Bonus info: jeg vil ikke bruge tid på selve Singapore; jeg var der for fyrre år siden og brød mig ikke specielt om byen. Det er næppe blevet bedre;
mit fordomsfulde indtryk er, at SIN er et up market indkøbscenter og ditto badeland!

Nuvel:
Rejsebureauet foreslår Dusit Thani Laguna hotel, ca. 10 mins.
kørsel fra Changi. Kender nogen af jer dette hotel??
eller
Kan I foreslå et decideret airport hotel ? Det skal
Ikke være super luksus, men det må godt være i den pænere ende!

På forhånd tak!
Viv

Vi ser på en tur til gode gamle Bali og ønsker da SQ som verktøy og da med denne to til tre dagers stopoveren i Singapore.

Dette kan ikke bookes på nettet da Singapore Airlines som vanlig nekter å la deg booke til mere nn 4 personer online (veldig merkelig regel - og da må de vel også ofte eksluderes fra søk på Google Flights osv?)

Hvordan booker man da? Reisebyrå? Blir det dyrere? Hvilket reisebyrå da i såfall?

Takker.

Vi ser på en tur til gode gamle Bali og ønsker da SQ som verktøy og da med denne to til tre dagers stopoveren i Singapore.

Dette kan ikke bookes på nettet da Singapore Airlines som vanlig nekter å la deg booke til mere nn 4 personer online (veldig merkelig regel - og da må de vel også ofte eksluderes fra søk på Google Flights osv?)

Hvordan booker man da? Reisebyrå? Blir det dyrere? Hvilket reisebyrå da i såfall?

Takker.

Hva med å maile SQ Køben ? dk_reservations@singaporeair.com.sg

Back