sail4fun
ScanFlyer Mile High Club
Flere flygere på Gardermoen liker ikke sikkerhetssjekkene, og skjeller ut vaktene som gjør sikkerhetsjobben
nettavisen
nettavisen
Originally posted by GFL
Og da er løsningen å skjelle de ut? :sarc
De gjør vel bare jobben sin, så hvis man vil endre regler må man vel skjelle ut de lengre opp i systemet?![]()
Originally posted by LN-OSS
Er enig i at crew etc burde få egen inngang etc...
MEN at de klager på sikkerhetsvaktene er bare tull, de gjør jobben de er satt til og gjøre og behandler nok alle nokså likt (crew eller ikke)..
Om crew får egen inngang, så burde de bli sjekket på nesten samme måte her også. I den verden vi lever i idag så vet man jo heller ikke om crewet kan finne på noe sprell..
Originally posted by cabincruiser
Å måtte ta av seg på bena på OSL HVER gang man passerer kontrollen er så enormt enerverende at jeg aldri kommer til å bruke dem igjen.
Originally posted by KLMfan
men et lite eksempel på dumhet.....: en kollega skulle gjennom slusa her en dag, med en take away kaffekopp......der måtte lokket av, og vekteren måtte se ned i den.....må si jeg lo godt.....og den pep ikke....hehe...kan det bli dummere....![]()
Originally posted by cabincruiser
Jeg har en ting eller to å si om sikkerhetskontrollen for ansatte på OSL…
Tenk deg at du nylig har kjøpt kostbare BLÅ (som påkrevet i uniformsreglementet) støvletter til uniformsbruk. Dessverre piper de i sikkerhetskontrollen på OSL. Å måtte ta av seg på bena på OSL HVER gang man passerer kontrollen er så enormt enerverende at jeg aldri kommer til å bruke dem igjen. 2000 kr rett ut av vinduet
Alle andre stasjoner tar i bruk manuell detektor ved pip. Men ikke OSL nei! Der får du værsågod ta av deg på bena! Som en annen forbryter.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.