• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Should have stayed home

Gudd luck :colgate:

Men for å være helt ærlig, har aldri hatt problemer med å reise ID i Europa. Bare her borte...

Har jeg av div årsaker kjøpt billett på EWR-FLL av div årsaker, men må fortsatt komme meg fram og tilbake over denne vanndammen. LH MIA-FRA hadde ikke gjort no om det var mye plass på f.eks ^_^

Når du blir diktator trenger du vel ikke bekymre deg over hvem som kommer foran hvem av ID-pax? ^_^

Artig lesning. Ble nesten sliten!

De siste dagers tråder på forumet slår vel fast engang for alle at ID-billetter ikke er en kjempefordel av dimensjoner -- og at de neppe kan sammenlignes med en vanlig billett for ferietur...

Artig lesning dog!

Sto fast som ID i BKK under askekrisen. Med 2 på vennebillett :( Så den som er misunnelig på ID billetter må nok tenke seg som om 2 ganger.

Tok 8 dager før alle 5 kom seg hjem. Jeg selv måtte ned til BKK igjen for å hente strandede venner.

Fløy selv denne ruten. BKK-NRT-CPH-OSL, noen dager på jobb til det roet så også ned å hete de 2 strandede vennene. OSL-CPH-BKK-CPH-OSL. Var kun 15 timer i BKK.

Eneste som var gøy var at jeg fikk C på Thai CPH-BKK 1 mai 2010, den dagen Thai fylte 50 år.

Artig jubileumsflight med mye oppstyr.

Last edited:
Takk for turen! Eneste gangen jeg har reist på disse hersens buddy passene (fikk det av en venn som er i familie med en DL-ansatt :p) kom jeg meg greit med på det flyet jeg først listet meg på, i business til og med (DTW-AMS)

Reiser nok helst på "vanlig" billetter nå ja, tror ikke stressnivået hadde taklet den spenningen :p

Takk for turen! Eneste gangen jeg har reist på disse hersens buddy passene (fikk det av en venn som er i familie med en DL-ansatt :p) kom jeg meg greit med på det flyet jeg først listet meg på, i business til og med (DTW-AMS)

Reiser nok helst på "vanlig" billetter nå ja, tror ikke stressnivået hadde taklet den spenningen :p

Så du var en av de jævlene som sniker seg foran ja.... :lol::p

Stressnivået mitt er legendarisk lavt, så det er det aldri noe problem med. Irritasjon derimot ^_^

Tror kanskje jeg skal fortrenge denne selv....Har alltid sagt at "man blir helt sikkert med". Helt til jeg rota meg borti Delta..

Bor man i ATL er det vanskelig å unngå dem .. men holder man seg unna de verste reisedagene og Florida, går det for det meste greit.

Back