Should have stayed home

Gudd luck :colgate:

Men for å være helt ærlig, har aldri hatt problemer med å reise ID i Europa. Bare her borte...

Har jeg av div årsaker kjøpt billett på EWR-FLL av div årsaker, men må fortsatt komme meg fram og tilbake over denne vanndammen. LH MIA-FRA hadde ikke gjort no om det var mye plass på f.eks ^_^

Når du blir diktator trenger du vel ikke bekymre deg over hvem som kommer foran hvem av ID-pax? ^_^

Artig lesning. Ble nesten sliten!

De siste dagers tråder på forumet slår vel fast engang for alle at ID-billetter ikke er en kjempefordel av dimensjoner -- og at de neppe kan sammenlignes med en vanlig billett for ferietur...

Artig lesning dog!

Sto fast som ID i BKK under askekrisen. Med 2 på vennebillett :( Så den som er misunnelig på ID billetter må nok tenke seg som om 2 ganger.

Tok 8 dager før alle 5 kom seg hjem. Jeg selv måtte ned til BKK igjen for å hente strandede venner.

Fløy selv denne ruten. BKK-NRT-CPH-OSL, noen dager på jobb til det roet så også ned å hete de 2 strandede vennene. OSL-CPH-BKK-CPH-OSL. Var kun 15 timer i BKK.

Eneste som var gøy var at jeg fikk C på Thai CPH-BKK 1 mai 2010, den dagen Thai fylte 50 år.

Artig jubileumsflight med mye oppstyr.

Last edited:
Takk for turen! Eneste gangen jeg har reist på disse hersens buddy passene (fikk det av en venn som er i familie med en DL-ansatt :p) kom jeg meg greit med på det flyet jeg først listet meg på, i business til og med (DTW-AMS)

Reiser nok helst på "vanlig" billetter nå ja, tror ikke stressnivået hadde taklet den spenningen :p

Takk for turen! Eneste gangen jeg har reist på disse hersens buddy passene (fikk det av en venn som er i familie med en DL-ansatt :p) kom jeg meg greit med på det flyet jeg først listet meg på, i business til og med (DTW-AMS)

Reiser nok helst på "vanlig" billetter nå ja, tror ikke stressnivået hadde taklet den spenningen :p

Så du var en av de jævlene som sniker seg foran ja.... :lol::p

Stressnivået mitt er legendarisk lavt, så det er det aldri noe problem med. Irritasjon derimot ^_^

Tror kanskje jeg skal fortrenge denne selv....Har alltid sagt at "man blir helt sikkert med". Helt til jeg rota meg borti Delta..

Bor man i ATL er det vanskelig å unngå dem .. men holder man seg unna de verste reisedagene og Florida, går det for det meste greit.

Back