Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by FBU
...
Med 9 års ansenitet ligger jeg i overkant av 24000, og det er vel ikke akuratt til å hoppe i taket av:spin:
Originally posted by spitfire
Vil jo si at SGS Danmark har kunstig høy lønn i forhold til SGS her hjemme.
klippet fra Boarding.no "De ansatte i SGS-Danmark har en månedslønn på opptil 34.000 danske kroner, mens topplønnen hos de to konkurrenten skal ligge på 27.000. danske kroner. I tillegg til dette skal de SAS-ansatte ha betydelig færre arbeidstimer på årsbasis, skriver danske TakeOff.nu."
Hvordan kan SGS ansatte i Norge akseptere dette?
Originally posted by FBU
Med 9 års ansenitet ligger jeg i overkant av 24000, og det er vel ikke akuratt til å hoppe i taket av:spin:
Originally posted by FBU
Når de sier opp til 34000 kr, så kan jeg tenke meg at det er på avdelingleder nivå, og da blir det likt som hjemme.
Mulig det finnes flere med 3 års høyskole/universitetsutdannelse i reiseliv, men tviler på de ligger under SGS ansatte i lønn som beskrevet i denne topic. Tviler sterkt at man trenger generell studiekompetanse + 3-4 høyskole-universitetsutdannelse for å sjekke inn bagasje/passasjerer og ta imot billetter ved gaten.Originally posted by FBU
..Og det finnes flere med 3 års reiselivs utdannelse.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.