• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Setevalg SAS Shorthaul (737, A321 m.fl.)

Nei, men på bulkhead (exit) er det krav om at det IKKE er det under takeoff og landing, så win-win. :) :)
Er det ikke bedre å kunne velge dette selv?

Og bagasjen man ikke kan ha på gulvet må jo bli plassert lengere bak i flyet da bagasjehyllen fremst er full av demo- og medisinsk utstyr. Så man må vente til folk er gått av før man kan gå bak for å få tak i bagasjen.
 
Er det ikke bedre å kunne velge dette selv?

Og bagasjen man ikke kan ha på gulvet må jo bli plassert lengere bak i flyet da bagasjehyllen fremst er full av demo- og medisinsk utstyr. Så man må vente til folk er gått av før man kan gå bak for å få tak i bagasjen.

Sikkert hatt flaks jeg da på mine +- 100 flyturer i året, aldri hatt trøbbel med bagasjeplass foran der faktisk, og skulle det mot formodning være fullt har crew alltid sørget for å ta den i skapet foran.

Men helt enig i at man selv får velge det man ønsker, og vil du ikke ha bulkhead bør du heller ikke plasseres der ufrivillig. :)

Kim
 
Back
Top