Denne maskinen hadde fått ødelagt wifi systemet fikk jeg beskjed om på søndag på SK4638 fra ATH til OSL ombord i samme maskin. Vet ikke hvor "stor skade" det evt er, og om det er noe som ikke vil fungere lenge.LN-RPM
Denne maskinen hadde fått ødelagt wifi systemet fikk jeg beskjed om på søndag på SK4638 fra ATH til OSL ombord i samme maskin. Vet ikke hvor "stor skade" det evt er, og om det er noe som ikke vil fungere lenge.
Rad 15 er jo den verste nødutgangraden da. Du har vel så vidt jeg vet ikke mulighet for å legge ned ryggen littegranne, whatsoevah.
Tja. Det spørs hvor mange rader det blir. Er vel egentlig like trangt på alle. Jeg liker rad 2 eller 3 best, men ender oftest opp med en i midtsetet der, så rad 5-8 er antakelig best. Rad 9 er vel nødutgang.Hei!
Har en flight i SAS Pluss med en 737-600, hvilket sete er best?
Det er versjon 2 http://www.seatguru.com/airlines/SAS_Airlines/SAS_Airlines_Boeing_737-600_C.php
Takk på forhånd
Tja. Det spørs hvor mange rader det blir. Er vel egentlig like trangt på alle. Jeg liker rad 2 eller 3 best, men ender oftest opp med en i midtsetet der, så rad 5-8 er antakelig best. Rad 9 er vel nødutgang.
LN-RRE/RRF/RRG bygges om i løpet av 2015. Noen som vet om det blir Recaro-seter også i disse?
Sitter nå i LN- RRF i sete 3F og det er fortsatt de gamle skinnsetene. Vet ikke hvordan det ligger ann med de to andre men jeg ble overasket over at ikke det var nytt interiør.
Noen som har noen ny info om når de er klare.
Setene ligger som 'restricted' frem til 22 eller 24t (?) før avgang. Da åpnes de. Hvorfor vet jeg ikke, har ikke sett dette i C før.
Når det gjelder rad 3 er det nok for å ha en 'buffer' i tilfelle man må flytte gardina. Disse fjernes når versjonen er 'final' - uten at jeg tør å si hvor nærme avgang det er.
Så hold et øye med seteplanen .. ting endrer seg siste døgnet.
Setene ligger som 'restricted' frem til 22 eller 24t (?) før avgang. Da åpnes de. Hvorfor vet jeg ikke, har ikke sett dette i C før.
Når det gjelder rad 3 er det nok for å ha en 'buffer' i tilfelle man må flytte gardina. Disse fjernes når versjonen er 'final' - uten at jeg tør å si hvor nærme avgang det er.
Så hold et øye med seteplanen .. ting endrer seg siste døgnet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.