Seteplassering hos SAS på longhaul i alle klasser

Re: Seteplassering hos SAS på longhaul i alle klasser

Takk RedLine!

Skal en tur til Tokyo med familien i vinterferien og vi har rad 30 begge veier med 340 med den nye kabinen, så godt å få bekreftet at plassen er bra!

Får se om det blir noen oppgradering en av veiene, får satse på at SAS slår til som de noen ganger gjør. :)

Kim

Er dere riktig heldige så endere dere opp med SAS berømte setebingo og blir vinnerne av hvert deres midtsete langt fra hverandre hele familien.

Hehehe, da skal vi nok få fortalt dem akkurat hva vi mener. :)

Får håpe det beste!

Kim

Takk RedLine!

Skal en tur til Tokyo med familien i vinterferien og vi har rad 30 begge veier med 340 med den nye kabinen, så godt å få bekreftet at plassen er bra!

Får se om det blir noen oppgradering en av veiene, får satse på at SAS slår til som de noen ganger gjør. :)

Kim

Stemmer setekartet du får opp på SAS sine sider med den virkelige lay-out som flyet har?

Takk RedLine!

Kim

Stemmer det nye setekartet på sas.no mex virkeligheten nå da?

Hender jo det er no bugs, men ja, stemmer egentlig. Hva tenkte du på?

Hei!

Ja, har stemt på alle mine flyvninger de siste mnd. Vært et par turer i USA, samt Hong Kong og ikke hatt feil.

Kim

Er 1a på 330 en barneplass? Har valgt den plassen på EWR-ARN om noen uker

Om noen med infant bestiller kan de vel ta fra deg den, men ellers ikke noe forskjell

Hei norfindir.

Har mange ganger flydd i 1A over til EWR, og aldri blir jagd bort pga infant.

Kim

Hei norfindir.

Har mange ganger flydd i 1A over til EWR, og aldri blir jagd bort pga infant.

Kim

Bra. Satser på det da :) Har plassert kjærringa der på returen EWR-ARN, og meg selv på 2A!

Hender jo det er no bugs, men ja, stemmer egentlig. Hva tenkte du på?

Ser bare at på min kommende Tokyo og Chcago tur ser kartene på SAS.NO ulike ut, alt etter som når jeg logger på.. Kan ikke tro de bytter flytype frem og tilbake så ofte...

Er det nokon som kan gje ei vurdering av kva C-seter i den nye kabinen som er best for to som reiser saman? Slik det ser ut for meg er midtsetene ganske adskilt med den "øyreflappen", slik at ein må bøye seg ganske langt fram.

På setekartet ser det ut som at 3AD, 5AD og 7AD er ganske nære kvarandre, og utan "flapp" i retning kvarandre.

Er det nokon som veit om terrenget stemmer med kartet?

Er det nokon som kan gje ei vurdering av kva C-seter i den nye kabinen som er best for to som reiser saman? Slik det ser ut for meg er midtsetene ganske adskilt med den "øyreflappen", slik at ein må bøye seg ganske langt fram.

På setekartet ser det ut som at 3AD, 5AD og 7AD er ganske nære kvarandre, og utan "flapp" i retning kvarandre.

Er det nokon som veit om terrenget stemmer med kartet?

Det stemmer at på oddetallsradene er det kun et armlene ut mot midtgangen på A og D setene, altså ingen konsoll mot midtgangen. Jeg syns det var helt fint å reise to sammen i midten på D og F setene. Man kan fint ha øyekontakt over veggen som er mellom setene når man sitter litt mer oppreist som under måltider, eller så kan man lene seg litt frem, ingen problemer å skåle for å si det sånn. Foretrekker klart det kontra en midtgang mellom seg.

Re: SAS starter København-Boston S16 (opb Privatair)

Er det noen som vet når man kan velge sete på flightene med Privatair til BOS?

Last edited by a moderator:
Re: SAS starter København-Boston S16 (opb Privatair)

Er EBG, og ønsker derfor å velge sete i forkant av innsjekkingen. Fortsatt ikke mulig, så kanskje bør ringe inn ja...

Pga et eller annet surr er det nemlig ikke mulig med setereservasjon online om du er EBB, S,G,D eller P.
Men ved å ringe fikser de det med en gang

Beste seter i SAS business

Hei,

Skal til Tokyo t/r med SAS i businessklasse (SK983/4) og det er fortsatt en del seter å velge mellom. Noen som har tips til hvilke jeg bør velge fram og tilbake?

Back