Men for guds skyld med et skikkelig fly, 787'n er altfor trang til å fly så langt med.
Håper du er klar over at innredningen bestemmes av operatøren ...?
Men for guds skyld med et skikkelig fly, 787'n er altfor trang til å fly så langt med.
Slik satt vi feks på BA 787-9, og vi prøvde begge å sentere oss i setene
Sympatisk å kalle setene de aller fleste kjøper, og kun har råd til å kjøpe, for ku-klassen. Stå på!
Synes du, at det er bedre at kalde Y for 'monkey' class? Det gjorde man
allerede i 1970rne, da Y-kabinerne havde mere benplads end i dag!
Jeg forstår godt din indvending, og folk skal selvfølgelig ikke nedgøres,
hvis de ikke har råd til andet! Omvendt kender jeg en del, som sagtens
kunne betale premium seats, de vælger bare at bruge pengene på
noget andet!
I øvrigt har jeg set på diverse luftfartsfora, at adskillige folk uden for
luftfartsbranchen også kalder dagens trange Y-kabiner for ' monkey'
eller 'cattle' class, også når de selv flyver Y! De ler af det, og jeg tror
at det er det bedste, man kan gøre!
Selv ville jeg godt flyve Y på longhaul, hvis jeg kunne få tre sæder for
mig selv. Jeg er mere interesseret i at have plads end i fancy drinks og
og menyer, selv om det da også er hyggeligt!
Synes du, at det er bedre at kalde Y for 'monkey' class?
Sympatisk å kalle setene de aller fleste kjøper, og kun har råd til å kjøpe, for ku-klassen. Stå på!
Joda, har erfart dette.. Har aldri fløyet DY 788 ( unngått med vilje), men QR sin.
Joda det var skuldergnissing for folk flest. Men jeg hadde aisleseat, min kone midtsete. Hun er 45 kg og tilsvarende smalere skuldre, så OK for meg :colgate:
MEN, QR har meget stor recline, så en selv må ha det for å være komfortabel.
I Doha over til A350-900. For en lettelse. Herlig fly. Kabinbredden der er en del større ( undrer på hvor mye ?) og fortsatt 9 i bredden og da bedre setebredde.
De skal vel ha dette flyet på OSL nå ??
Joda, har erfart dette.. Har aldri fløyet DY 788 ( unngått med vilje), men QR sin.
Joda det var skuldergnissing for folk flest. Men jeg hadde aisleseat, min kone midtsete. Hun er 45 kg og tilsvarende smalere skuldre, så OK for meg :colgate:
MEN, QR har meget stor recline, så en selv må ha det for å være komfortabel.
I Doha over til A350-900. For en lettelse. Herlig fly. Kabinbredden der er en del større ( undrer på hvor mye ?) og fortsatt 9 i bredden og da bedre setebredde.
De skal vel ha dette flyet på OSL nå ??
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.