"Sesongstart" på vollen

findus

D610 + mange mm
"Sesongstart" på vollen

En fin lørdag med innflyving på 19R og levelig temperatur var starten på årets sesong.
Ikke de mest spennende, men er i alle fall i gang...
091.jpg

092.jpg

094.jpg

096.jpg

098.jpg

Denne måtte avbryte innflyvningen og steg til himmels

099.jpg

100.jpg

102.jpg

Her kommer den inn for landing igjen etter en ekstratur over romeriksåsene

105.jpg

108.jpg

110.jpg

112.jpg

Re: "Sesongstart" på vollen

nydelig lys! var der litt tidligere på dagen, og da hadde store problemer med å ha lave nok approacher til å få trærene i bakgrunnen - du var jaggu heldig! :D Ser du var der på det perfekte lystidspunktet hvor lyset fortsatt er ganske så hvitt samtidig som du får medsol :D bra jobba!! generelt veldig fine bilder må jeg si

Må innrømme at det ofte er lysforholdene som bestemmer når jeg tar meg en tur...

Skarpe bilder og flotte farger. Fin sesongdebut. LN-KKQ ser litt sliten ut.

Takk for flotte bilder! Snø og gode lysforhold er en flott kombinasjon. Og ja, LN-KKQ tar seg ikke særlig bra ut dessverre.

Flotte bilder! :up:
Så ut som en bra start på sesongen dette her! :D

Takk for flotte bilder! Snø og gode lysforhold er en flott kombinasjon. Og ja, LN-KKQ tar seg ikke særlig bra ut dessverre.

Kjempe fine bilder! :D

Er nokk bare lakken som er slitt! ;) Lagde nettopp en bildetråd men internetten skrudde seg av så den ble slettet! :( Må velprøve igjen i morgen. PS bildene var i fra dagens sola tur.

Meget fine fotos dette her, likte spesiellt godt TAP
sin A321 (nest-siste bilde)!

Dette var en bra sesongstart. Jeg så TAPen tok av, så jeg var ikke så lenge etter deg på vollen.:D

Lekker serie! :D Hvordan solen står har ekstremt mye å si. Du var virkelig heldig med lyset her :)

Back