TG923 ScanFlyer Crusty Medlem 9 Feb 2011 #1 Noen som vet hva slags servering Lufthansa har i biz på sisteavgangen FRA-OSL (2200-2355)? På billetten står det "Snack for Brunch" - intetsigende for meg hva det innebærer.
Noen som vet hva slags servering Lufthansa har i biz på sisteavgangen FRA-OSL (2200-2355)? På billetten står det "Snack for Brunch" - intetsigende for meg hva det innebærer.
E ex_trd *A Gold/OW Emerald 9 Feb 2011 #2 TG923 said: Noen som vet hva slags servering Lufthansa har i biz på sisteavgangen FRA-OSL (2200-2355)? På billetten står det "Snack for Brunch" - intetsigende for meg hva det innebærer. Click to expand... Noe kaldt og lite omfattende etter min erfaring. Tunfisksalat har jeg blant annet fått.
TG923 said: Noen som vet hva slags servering Lufthansa har i biz på sisteavgangen FRA-OSL (2200-2355)? På billetten står det "Snack for Brunch" - intetsigende for meg hva det innebærer. Click to expand... Noe kaldt og lite omfattende etter min erfaring. Tunfisksalat har jeg blant annet fått.
C Chriscross ScanFlyer Rusty Medlem 9 Feb 2011 #3 Trodde de skulle oppgradere servicen jeg. Fortsatt ikke Champagne i C?
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 9 Feb 2011 #4 Chriscross said: Trodde de skulle oppgradere servicen jeg. Fortsatt ikke Champagne i C? Click to expand... Hva? Har ikke LH champers i C innen Europa? Skandale!:headbang
Chriscross said: Trodde de skulle oppgradere servicen jeg. Fortsatt ikke Champagne i C? Click to expand... Hva? Har ikke LH champers i C innen Europa? Skandale!:headbang
V view ScanFlyer Gold 9 Feb 2011 #5 Noe a la dette er den nye cateringen i LH C klasse. Drikken er ikke oppgradert. Det serveres Sekt, eller annet ymse musserende, men under ingen omstendigheter Champagne.
Noe a la dette er den nye cateringen i LH C klasse. Drikken er ikke oppgradert. Det serveres Sekt, eller annet ymse musserende, men under ingen omstendigheter Champagne.
TG923 ScanFlyer Crusty Medlem 17 Mar 2011 #6 Fasiten i går kveld var faktisk langt mindre mat enn det bildet over viser. Ikke rart at det gikk mengder av pølser, suppe og annet i loungen i Frankfurt.
Fasiten i går kveld var faktisk langt mindre mat enn det bildet over viser. Ikke rart at det gikk mengder av pølser, suppe og annet i loungen i Frankfurt.
D Dag Viking ScanFlyer Mile High Club 17 Mar 2011 #7 Bizflyer said: Hva? Har ikke LH champers i C innen Europa? Skandale!:headbang Click to expand... Makan. Det har jo SAS i Y på intraskandinavisk!!
Bizflyer said: Hva? Har ikke LH champers i C innen Europa? Skandale!:headbang Click to expand... Makan. Det har jo SAS i Y på intraskandinavisk!!
LNv22 ScanFlyer Gold 17 Mar 2011 #8 Jøss. Dette overrasket meg faktisk. Godt det er bedre å reise med dere datterselskaper