LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 27 Feb 2015 #81 Re: Selskaper som har gått over i historien I egne farger
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 27 Feb 2015 #82 Re: Selskaper som har gått over i historien En søster eller brot, RJC Cimber Air - OY-RJC by Pål Leiren, on Flickr
Re: Selskaper som har gått over i historien En søster eller brot, RJC Cimber Air - OY-RJC by Pål Leiren, on Flickr
LN-MOW Flyklapper Medlem 27 Feb 2015 #83 Re: Selskaper som har gått over i historien Still in Denmark .... Siste gang jeg så en Maersk 737 .. okober 2005.
Re: Selskaper som har gått over i historien Still in Denmark .... Siste gang jeg så en Maersk 737 .. okober 2005.
N Nja ScanFlyer Blue 27 Feb 2015 #84 Re: Selskaper som har gått over i historien Flere: Color Air AS Norving Arctic Air Last edited: 27 Feb 2015
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 27 Feb 2015 #85 Re: Selskaper som har gått over i historien LN-MOW said: Still in Denmark .... Siste gang jeg så en Maersk 737 .. okober 2005. Click to expand... Javel MOW'rn! Bildet mitt var da fra SVG! Men anyway, her er det et selskap til som ikke er mer i CPH. Malev - HA-LOM by Pål Leiren, on Flickr
Re: Selskaper som har gått over i historien LN-MOW said: Still in Denmark .... Siste gang jeg så en Maersk 737 .. okober 2005. Click to expand... Javel MOW'rn! Bildet mitt var da fra SVG! Men anyway, her er det et selskap til som ikke er mer i CPH. Malev - HA-LOM by Pål Leiren, on Flickr
LN-MOW Flyklapper Medlem 27 Feb 2015 #86 Re: Selskaper som har gått over i historien Nuvel - nå mente jeg med referanse til flyet, ikke hvor bildet var tatt ... Men siden vi er i gang ... vrir tilbake til Amerika ...
Re: Selskaper som har gått over i historien Nuvel - nå mente jeg med referanse til flyet, ikke hvor bildet var tatt ... Men siden vi er i gang ... vrir tilbake til Amerika ...
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 28 Feb 2015 #87 Re: Selskaper som har gått over i historien Lang tynn ting fra et annet selskap som heller ikke eksisterer mer. FlyNordic - SE-DLV by Pål Leiren, on Flickr
Re: Selskaper som har gått over i historien Lang tynn ting fra et annet selskap som heller ikke eksisterer mer. FlyNordic - SE-DLV by Pål Leiren, on Flickr
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 28 Feb 2015 #88 Re: Selskaper som har gått over i historien Samme fabrikk minus 5 så får vi DC-4
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 28 Feb 2015 #89 Re: Selskaper som har gått over i historien Etter avtale med fotografen kan jeg legge ut et bilde av Norving, som eskpanderte ganske mye utover 80-tallet til det sprakk i 1987 Men de var vel launch-customer nærmest for Do.228, en stilig maskin
Re: Selskaper som har gått over i historien Etter avtale med fotografen kan jeg legge ut et bilde av Norving, som eskpanderte ganske mye utover 80-tallet til det sprakk i 1987 Men de var vel launch-customer nærmest for Do.228, en stilig maskin
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 28 Feb 2015 #90 Re: Selskaper som har gått over i historien Og et av de andre som var etterspurt ovenfor her, de fløy bare i et knapt år men oppnådde i hvertfall å bli først fra nye Oslo lufthavn Gardermoen:
Re: Selskaper som har gått over i historien Og et av de andre som var etterspurt ovenfor her, de fløy bare i et knapt år men oppnådde i hvertfall å bli først fra nye Oslo lufthavn Gardermoen:
Jens W ScanFlyer Crusty 1 Mar 2015 #91 Re: Selskaper som har gått over i historien Skyways forsvant plutselig..
B BraathensSafe1985 ScanFlyer Silver 1 Mar 2015 #92 Re: Selskaper som har gått over i historien * Varig * Pan Am * Trans World Airways * Mexicana * Transweed * Scanair * ALM Antillean Airlines * Sabena * SN Brussels Airlines Attachments 0801626.jpg 61.4 KB · Views: 726 0759234.jpg 52.5 KB · Views: 721 1551484_10201501296162285_1584009087_n.jpg 60.3 KB · Views: 719 McDonnell_Douglas_DC-9-32,_ALM_Antillean_Airlines_AN1447415.jpg 53.9 KB · Views: 718
Re: Selskaper som har gått over i historien * Varig * Pan Am * Trans World Airways * Mexicana * Transweed * Scanair * ALM Antillean Airlines * Sabena * SN Brussels Airlines
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 1 Mar 2015 #94 Re: Selskaper som har gått over i historien Vi holder oss til USA og Empire Airlines som holdt til i Oneida, NY og fløy mest i Empire State (New York)
Re: Selskaper som har gått over i historien Vi holder oss til USA og Empire Airlines som holdt til i Oneida, NY og fløy mest i Empire State (New York)
WF-380 ScanFlyer Gold 1 Mar 2015 #95 Re: Selskaper som har gått over i historien Beklager, tilbake til Europa. Air One ble sammenslått med Alitalia, og avsluttet egne operasjoner i fjor.
Re: Selskaper som har gått over i historien Beklager, tilbake til Europa. Air One ble sammenslått med Alitalia, og avsluttet egne operasjoner i fjor.
Y Yankee ScanFlyer Gold 1 Mar 2015 #96 Re: Selskaper som har gått over i historien Gikk vel rett vest med disse og?
LN-MOW Flyklapper Medlem 1 Mar 2015 #97 Re: Selskaper som har gått over i historien Vest, sa du? Eller sørøst?
Jens W ScanFlyer Crusty 2 Mar 2015 #98 Re: Selskaper som har gått over i historien Andre veien, MOW...
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 2 Mar 2015 #99 Re: Selskaper som har gått over i historien Disse holdt til i sør-sør-vest
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 2 Mar 2015 #100 Re: Selskaper som har gått over i historien Denne fløy en gang for et mindre norsk flyselskap Unknown - LN-FAQ by Pål Leiren, on Flickr
Re: Selskaper som har gått over i historien Denne fløy en gang for et mindre norsk flyselskap Unknown - LN-FAQ by Pål Leiren, on Flickr