• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Selskaper som har gått over i historien

Re: Selskaper som har gått over i historien

Samme fly i et annet selskap som ikke finnes mer - Aer Lingus Commuter. De fløy stort sett på kryss og tvers i Irskesjøen.

03358.jpg
 
Re: Selskaper som har gått over i historien

Litt mer ukjent i Europa, men det er også historie

Airliner_KOG088.jpg
 
Re: Selskaper som har gått over i historien

Namib Air er også borte selv om det var grunnlaget for Air Namibia

ZS-KEI.jpg
 
Re: Selskaper som har gått over i historien

. American ble historie for en del år siden

Er du helt sikker på det?
Det er fremdeles et bolag som heter American Airlines og det er i full drift.
 
Re: Selskaper som har gått over i historien

Mistenker han mente TWA ... ;)

Joda, men da er det på tide å oppdatere. Denne posten har visst stått oppe et år uten at noen har reagert.

(Eulogy : SAS har vært borte i mange år, men Braathen overlevde)

Den der hadde vel vart i 2 sekunder. Skjerpings... :rolleyes:
 
Re: Selskaper som har gått over i historien

Var ikke Monarch også blant de første selskapene som fikk 757 i sin tid?
 
Re: Selskaper som har gått over i historien

De fikk maskin nummer 15 fabrikkny i 1983 - som fortsatt holder koken for FedEx.
 
Back
Top