SEA-Julebord 2011! 20-23. Januar

KLM sendte ut tilbudsmail i dag, der Seattle er med. Annonsert pris er 5.375, men de faktiske prisene ser ut til å være en femtilapp lavere.

Kombinert med SAS sin pris på 5.300, så ser det ut som nivået på kampanjepriser til SEA er etablert for denne høsten.

Kombinert med SAS sin pris på 5.300, så ser det ut som nivået på kampanjepriser til SEA er etablert for denne høsten.

Som sagt er dette SAS' startpris/fastpris til alle destinasjoner i USA som SAS selv ikke betjener og ikke en kampanjepris.

Hvordan er dette å være med på hvis en ikke har vært
med før, og en ikke kjenner noen fra forum fra før av da?
Virker som at det er ganske bra turer som har vært tidligere.

Hvordan er dette å være med på hvis en ikke har vært med før,
En gang må være den første ;)

og en ikke kjenner noen fra forum fra før av da?
Som sagt: en gang må være den første. Jeg hadde heller ikke møtt så mange forumfjes da jeg dro over første gangen - var vel kun en av de som var med på akkurat den turen jeg hadde møtt før. Her får man anledning til nettopp å bli kjent med ansiktene bak nickene.

Virker som at det er ganske bra turer som har vært tidligere.
Jepp ;)

Så har du lyst (og selvsagt råd og fri fra jobb og sånt ^_^), er det bare å hive seg på.

I tillegg til at man reiser over, og treffer en del hyggelige mennesker, kan man også si at opplegget der borte er relativt unikt. De fleste som har vært med, har blitt ganske imponerte når vi trasker inn døra på Everett, og får lov til å gå rundt på gulvet blandt halvferdige 777'ere, stikke hodet opp i hjulbrønner og fueltkanker, bedrive håndspålegging på Dreamlinere, etc. etc.

Høres veldig bra ut. Får sjekke ut om fri så får en se litt på billetter og slikt
om hva som lønner seg. Tror ikke jeg kan la sjansen gå fra meg.

Høres veldig bra ut. Får sjekke ut om fri så får en se litt på billetter og slikt
om hva som lønner seg. Tror ikke jeg kan la sjansen gå fra meg.

Har du ikke vært på vestkysten tidligere så kan du jo vurdere en ukes tid, eks. at du tar noen dager på egenhånd i forkant. Seattle har mye å by på, men det er jo mye fint på vestkysten selv om det er vinter.

Da var det endring i mine planer, og dermed har nå jeg også bestilt billett, denne gang med SAS BGO-CPH-IAD-SEA og samme retur.

Fantastisk påmelding...igjen kræsjer dette med den mest hektsike perioden jobbmessig. Sitter i Globen i Stockholm disse dagene... God jul og lykke til!!!

Fantastisk påmelding...igjen kræsjer dette med den mest hektsike perioden jobbmessig. Sitter i Globen i Stockholm disse dagene... God jul og lykke til!!!
Du får finne deg en jobb som ikke kommer til å krasje med dette :p ;)

Da kan også jeg bekrefte min deltagelse på neste julebord i SEA ;)

Endelig får jeg kommet meg tilbake...
Tar noen på seg oppgaven med å "advare" Sonja? :p;)

Re: SEA-Julebord 2011?

Hei folkens! Lurer på om jeg skal være med på dette? Er en reise bort 20 jan, og hjem 23 tilstrekkelig. Er det planlagt noe program på turen?

Jeg er uansett med, må bare få litt mer info av arrangementskomitéen.

Thomas

Det planlagte programmet, er som regel fredag og lørdag, med besøk hos Boeing, og diverse andre flyrelaterte steder disse dagene, samt en liten "tjuvstart" på en trivelig liten pub ute på en øy kalt Bainbridge Island på torsdagskvelden, for den som ønsker.

Så ja, det holder å være i SEA fra torsdagen til søndagen/20-23/1 ;)

Jeg bor i Portland, OR - så kommer gjerne opp for å bli med på tur til Boeing! Ser frem til å få program for dette :)

Da har jeg oppdatert over dammen forumet med en del nyheter. Beklager sent svar, har vaert litt hektisk i det siste :P

Back